شکست حتمي خواهد بود، کارایی افت خواهد کرد، چالشهای غیرمنتظره آزاردهنده خواهد بود، اگر مدیران و صاحبان کسبوکارها و استارتآپها، طرح توجیحیشان را به دقت تدوین نکنند. امروزه صاحبان کسبوکارها و استارتآپها بهخوبی میدانند که برای داشتن آیندهی کاری مطلوبشان، باید حتما قبل از شروع، BP کسبوکارشان را تدوین کنند. مشکلات عمدهشان از آنجایی ناشی میشود که صاحبانشان، «تعریف درست» و همچنین «الگویي کامل و جامع» از فعاليت خود برای ارائهکردن به سرمایهگذار و یا حتی تکمیل تسلط خود بر ابعاد کارشان ندارند.
ما در طرح کسبوکار باید تعریف درستی از ایدهمان ارائه کنیم و وضعیت بازار و نحوهی چالش با رقبا را به صورت شفاف و واضح بیان کنیم. این که بیزینسمان کجا مستقر خواهد بود؟ مزیت رقابتیمان نسبت به رقبا چیست؟ چرا مشتریانمان باید به ما پول پرداخت کنند؟ نحوهی عرضهی محصولات به بازار به چه شکل خواهد بود؟ و سوالات اساسی دیگر که در طرح کسبوکار به آن پرداخته و راهبردهای کاربردی برایشان تدوین شود.
از آنجایی که بسیاری از کارآفرینان، به آموزشهای جامع و کاربردي برای تدوین طرح توجیهی کسبوکار خود احتياج دارند، سامانهي ميدون طي اين دوره به آموزش نحوهي تدوين طرح توجيهي پرداخته است. در این فیلم آموزشي شما بهصورت کاملا ملموس و روان، مهارت «ارزیابی مالی و بازاری کسبوکارها» را با تدريس آقاي محسن مختاري فرا خواهيد گرفت.
این فیلم حاوی کارگاه آموزشی چگونگی تدوین و تحلیل طرح توجیهی کسبوکار با تدریس آقای محسن مختاری است که در 228 دقیقه تدوین و گامبندی آموزشی شده است. ضرورتهای تدوین طرح توجیهی پيش از سرمايهگذاري و شروع، اشتباهات رایج در تدوین طرح توجیهی کسبوکار، تدوین و تحلیل بخش بازار، فنی، اقتصادی، جمعآوری دادههای ورودی و تحلیل دادههای خروجی از جمله مباحثی هستند که در این کارگاه آموزشی به آنها پرداخته شده است.
توجه: این دوره آموزشی مجازی (غیر حضوری) است و صرفاً در حساب کاربری شخص در سایت نمایش داده می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم از تدارک طرح تولید نئوپان از ضایعات درخت خرما و احداث گلخانه هیدروپ ...
مشاهده آیتمچرا داشتن یک طرح توجیهی می تواند باعث موفقیت کسب و کارها شود؟!
مشاهده آیتمزمان را از دست ندهید!
میدون؛ جامع ترین سامانه هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک
نظرات (0)