دوره تصویری نحوه تدوین طرح توجیهی کسب و کار
مدرس:محسن مختاری
مدت زمان دوره:3.5 ساعت مدرک پایان دوره:ندارد
298000 تومان
خرید دوره

دوره تصویری نحوه تدوین طرح توجیهی کسب و کار

تعداد ثبت نام کنندگان : 16 نفر

5 از 5
9 نفر امتیاز داده اند
آنچه در اين دوره خواهيد آموخت
  • تدوین و تحلیل بخش بازار، فنی، اقتصادی
  • نحوه جمع آوری داده های ورودی و تحلیل داده های خروجی
  • بررسی فرایند تحقیق بازار
اين دوره شامل ...
  • ضرورت تدوین طرح توجیهی پيش از سرمايه گذاري
  • اشتباهات رایج در عدم تدوین طرح توجیهی کسب و کار
  • آشنایی با اصول طرح توجیهی
  • بررسی هزینه‌های تولید
توضيحات

شکست حتمی خواهد بود، کارایی افت خواهد کرد، چالش‌های غیرمنتظره آزاردهنده خواهد بود، اگر مدیران و صاحبان کسب و کارها و استارت آپ‌ها، طرح توجیحی‌شان را به دقت تدوین نکنند. امروزه صاحبان کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها به‌خوبی می‌دانند که برای داشتن آینده‌ی کاری مطلوب‌شان، باید حتما قبل از شروع، BP کسب‌وکارشان را تدوین کنند. مشکلات عمده‌‌شان از آن‌جایی ناشی می‌شود که صاحبان‌شان، «تعریف درست» و همچنین «الگویی کامل و جامع» از فعالیت خود برای ارائه‌کردن به سرمایه‌گذار و یا حتی تکمیل تسلط خود بر ابعاد کارشان ندارند.

ما در طرح کسب و کار باید تعریف درستی از ایده‌مان ارائه کنیم و وضعیت بازار و نحوه‌ی چالش با رقبا را به صورت شفاف و واضح بیان کنیم. این که بیزینس‌مان کجا مستقر خواهد بود؟ مزیت رقابتی‌‌مان نسبت به رقبا چیست؟ چرا مشتریان‌مان باید به ما پول پرداخت کنند؟ نحوه‌ی عرضه‌ی محصولات به بازار به چه شکل خواهد بود؟ و سوالات اساسی دیگر که در طرح کسب و کار به آن پرداخته و راهبردهای کاربردی برای‌شان تدوین شود.

از آن‌جایی که بسیاری از کارآفرینان، به آموزش‌های جامع و کاربردی برای تدوین طرح توجیهی کسب و کار خود احتیاج دارند، سامانه‌ی میدون طی این دوره به آموزش نحوه‌ی تدوین طرح توجیهی پرداخته است. در این فیلم آموزشی شما به‌صورت کاملا ملموس و روان، مهارت «ارزیابی مالی و بازاری کسب‌وکارها» را با تدریس آقای محسن مختاری فرا خواهید گرفت.

این فیلم حاوی کارگاه آموزشی چگونگی تدوین و تحلیل طرح توجیهی کسب و کار با تدریس آقای محسن مختاری است که در 228 دقیقه تدوین و گام‌بندی آموزشی شده است. ضرورت‌های تدوین طرح توجیهی پیش از سرمایه‌گذاری و شروع، اشتباهات رایج در تدوین طرح توجیهی کسب‌وکار، تدوین و تحلیل بخش بازار، فنی، اقتصادی، جمع‌آوری داده‌های ورودی و تحلیل داده‌های خروجی از جمله مباحثی هستند که در این کارگاه آموزشی به آن‌ها پرداخته شده است.

توجه: این دوره آموزشی مجازی (غیر حضوری) است و صرفاً در حساب کاربری شخص در سایت نمایش داده می شود.

آشنایی با سرفصل ها

مدرس دوره

محسن مختاری

کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
آقای مهندس مختاری 10 سال سابقه در زمینه بازاریابی و توسعه بازار محصولات فناورانه دارند.
ارزیابی دوره
5 از 5
9 نفر امتیاز داده اند
80
85
70
85
80
عضویت/ورود سریع جهت خرید دوره
پرسش و پاسخ
نظرات