دوره تصویری چگونه کسب‌وکار خود را آغاز کنیم؟
مدرس:محسن مختاری
مدت زمان دوره:4.5 ساعت مدرک پایان دوره:ندارد
353000 تومان
خرید دوره

دوره تصویری چگونه کسب‌وکار خود را آغاز کنیم؟

5 از 5
4 نفر امتیاز داده اند
آنچه در اين دوره خواهيد آموخت
  • شناخت مفهموم مدل کسب و کار
  • شناخت مفاهیم بازاریابی
  • شناخت اجزای یک کسب و کار
اين دوره شامل ...
  • فرآیند ایده‌یابی
  • نحوه اجرای کسب و کارها
  • نکات مهم ارزیابی و برنامه‌ریزی
توضيحات

اگر بعضی از کارآفرین‌ها را دیده باشید گمان می‌کنید که از بدو تولد کارآفرین بوده‌اند یا بسیار نابغه یا ثروت خاصی داشته‌اند که به این نقطه از موفقیت رسیده‌اند. نظر شما چیست؟

اما واقعیت این است که این افراد مهارتی داشته‌اند و یا کسب مهارت کرده‌اند و برای کسب این مهارت هزینه و وقت گذاشته‌اند و بعد از کسب مهارت لازم ایده‌های جدیدی را به کار اضافه کرده‌اند که در نهایت منجر به موفقیتشان شده است. شما بعد از کسب مهارت باید کار خود را ایمن کنید؛ از این ‌جهت که نوآوری ایجاد کنید تا به نسبت کسب‌وکارهای مشابه، حرفی برای گفتن داشته باشید؛ در واقع مزیت رقابتی ایجاد کنید تا در مشتری برای انتخاب شما اشتیاق ایجاد شود.

پس اگر شما هم در حال حاضر ایده خاصی دارید خیلی هیجان‌زده عمل نکنید بلکه نکات مهم را ابتدا مورد بررسی قرار دهید و بعد شروع به کار کنید. اول ‌از همه خواسته‌ها و حوزه فعالیتی خود را مشخص کنید. ببینید چه رقبایی در این حوزه دارید و چه مشتریانی در کار شما بیش‌ترین مرکز توجه را دارند. موانع احتمالی موجود را خوب مورد بررسی قرار دهید و بعد از آن سرمایه خود را با توجه به حجم کار مورد سنجش قرار دهید که تا چه سطحی از کار شما را پوشش می‌دهد و بعد از آن شروع به جمع‌آوری یک گروه خوب و حرفه‌ای بکنید و با برنامه‌ریزی ادامه کار را پیش برده و تمام روند کار را مکتوب کنید که هم بتوانید از تجربیات خود استفاده کنید و هم انگیزه فزاینده‌ای برای ادامه کار پیدا کنید.

در همین راستا سامانه میدون، تصمیم دارد در ابتدای کار همراه شما باشد و تمام فوت‌وفن‌های تجربی و علمی کار را با همکاری آقای مهندس مختاری در قالب یک دوره آموزشی مفید در اختیار شما قرار دهد تا شما هم یک کارآفرین نمونه شوید.

آشنایی با سرفصل ها

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

1- مقدمه

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

2- فرآیند ایده‌یابی

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

3- اجزای کسب‌وکار

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

4- نحوه اجرای برنامه‌ریزی

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

5- نکات مهم ارزیابی و برنامه‌ریزی

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

6- استراتژی و مدل کسب‌وکار

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

7- فرآیندها

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

8- بازاریابی

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

9- بازاریابی

مدرس دوره

محسن مختاری

کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
آقای محسن مختاری از سال 1388 در حوزه بازاریابی و فروش محصولات دانش بنیان و فناور با تاسیس شرکت ژرفا پژوهان علوم نو شروع به فعالیت کرده است.
ارزیابی دوره
5 از 5
4 نفر امتیاز داده اند
100
90
100
90
80
عضویت/ورود سریع جهت خرید دوره
پرسش و پاسخ
نظرات