در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
1. معرفی (آیا کسب و کارهای خانگی درآمدزا هستند؟)
سؤالی که در ابتدا ذهن هر مخاطبی را درگیر میکند، این است که آیا کسب و کارهای خانگی درآمدزا هستند؟ موضوعی که بایستی در ابتدا به آن آگاهی داشته باشید این است که بین مشاغل خانگی و کسب و کار خانگی تفاوت قائل شوید. مشاغل خانگی یعنی اینکه شما در منزل برای یک کارفرما بر اساس تعهداتی پروژهای را انجام میدهید، اما کسب و کار خانگی یعنی اینکه شما مدیریت کسب و کار را خودتان بر عهده دارید و محصول را خودتان تولید و به فروش میرسانید.
برای ورود به هر کسب و کاری باید سطح مهارت خود را ارتقاء دهید تا نسبت به رقبای خودتان حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید، شما باید بدانید که هر کسب و کار خانگی بر چه اصل و اساسی استوار است و چه قواعدی را باید رعایت کنید؟ شما ابتدا باید در کارتان تمام مهارتهای لازم را کسب کنید تا محصولی متفاوت تولید کنید. از سوی دیگر، دانستن علم بازاریابی در هر کسب و کاری کمک ویژهای به شما خواهد کرد، درنتیجه آموزش آن را در برنامه خود قرار دهید.
جالب است که بدانید حدود 98 درصد از افرادی که در منزل کسب و کاری را راه انداختهاند، برای فروش محصولشان با مشکل مواجه هستند. گمان میکنید بهجز تولید یا ارائه خدمات در کسب و کار خودتان دیگر چه دانشی نیاز است که مسیر فروش را تسهیل کند؟ قابل ذکر است که تولید محتوای خوب و آموختن مهارت بازاریابی یکی از الزامات موفقیت در هر کسب و کاری است. البته صرف دانستن این مهارتها کافی نخواهد بود، شما باید دقت کنید که چه مدرسی را انتخاب میکنید و چه محتوایی را میآموزید.
حال با توجه به این نیاز، سامانه میدون دورهای را تحت عنوان «بازاریابی کسب و کارهای خانگی» با کمک جناب آقای مهندس احدی (فعال حوزه کسب و کارهای خانگی و مدیر سایت تواناشو) تدوین کرده است تا صاحبان کسب و کارهای خانگی بتوانند با مشاهده این دوره دانش خود را در حوزه بازاریابی کسب و کارهای خانگی افزایش دهند.
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
1. معرفی (آیا کسب و کارهای خانگی درآمدزا هستند؟)
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
2. چرا بسیاری از کسب و کارهای خانگی شکست میخورند؟
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
3. تفاوت کسب و کارهای خانگی با کسب و کارهای بزرگ؟
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
4. چه روشی را برای موفقیت کسب و کار انتخاب کنیم؟
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
5. نتایج شگفت انگیز در یک کلمه خلاصه میشوند!
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
6. مهارت و نوآوری
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
7. جاویژه
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
8. کانال ارتباطی
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
9. مهارت های مورد نیاز برای ارتباط
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
10. پالس های مکرر
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
11. مهارت های مورد نیاز ارسال پالس
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
12. تجهیزات لازم برای بازاریابی محتوایی
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
13. مشتری بالقوه به دنبال چیست؟
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
14. ورود به چرخه خرید و تبدیل به مشتری
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
15. جذب و پرورش مشتری
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
16. اپلیکیشن های یک کسب و کار خانگی
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
17. استراتژی قیمت گذاری
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
18. روش های خلق اعتبار برای کسب و کارهای خانگی و محصول
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
19. اهمیت سرمایه گذاری در تبلیغات
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
20. توضیحات فایل های مکمل دوره