دوره تصویری بازاریابی دیجیتال (برندینگ و کمپین تبلیغاتی آفلاین)
470000 تومان
خرید دوره

دوره تصویری بازاریابی دیجیتال (برندینگ و کمپین تبلیغاتی آفلاین)

4 از 5
5 نفر امتیاز داده اند
توضيحات

برندسازی یکی از موثرترین و بنیادی‌ترین قدم‌های شروع کسب و کار است. به‌ طوری که برای استقرار در کسب‌وکار، به شدت به برند و متعلقاتش آن احتیاج دارید. به طور مثال برای داشتن یه سایت یا پیج یا حتی طراحی بسته‌بندی محصول، باید علاوه بر برند، برجستگی‌ها و اجزای برند هم خلق شده باشد تا با ایجاد انسجام در اجزا، به بهره‌وری و درآمد فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. در غیر این صورت هرچه‌قدر هزینه کنید فقط امروز می توانید از آن استفاده کنید و ماندگاری بی‌معنی می‌شود.

لوگوی خوب، شعار سازمانی، رنگ ثابت، همه‌وهمه از ملزومات حوزه‌ی برند کسب‌وکاربه شمار می آید. بهتر است که این نکته را در نظر بگیرید که با یادگیری اجزای تبلیغات، ویژگی‌های کمپین، ویترین‌سازی و... می‌توانید فضای ذهنی مشتری رو تسخیر کنید و همین هم زمینه‌ساز جاودانگی در کسب‌وکارتان می شود. پس نتیجه می گیریم برای فروش بیشتر، بهتر است از تکنیک‌های حرفه‌ای برندینگ و طراحی برند آفلاین استفاده کرد.

توجه: دوره‌ی آموزشی برندسازی و طراحی کمپین آفلاین از مجموعه‌دوره‌های چریک دیجیتال مارکتینگ، با تدریس آقای افشین گلستان و به مدت 665 دقیقه، به‌صورت مجازی (غیر حضوری) و صرفا در حساب کاربری شخص در سایت نمایش داده می‌شود.

آشنایی با سرفصل ها

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

1- مقدمه

- معرفی افراد

- تفاوت کاستامر و کاستیومر

- بیوگرافی آقای دکتر گلستان

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

2- بررسی اثر برند بر انتخاب ما

- بررسی احساس در خرید ما

- اثر ثبات برند بر نظر مشتری

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

3- تعریف برند

- نحوه عملکرد کسب و کار بر اساس هدف برند

- اهمیت وجود هارمونی در برند

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

4- برندهای جهانی

- انواع بازار

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

5- رمزگشایی از DNA نام تجاری

- تمایز

- شهرت

- نام آوری

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

3- چه زمانی نام تجاری ما گران می شود؟

- جایگاه سازی برند

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

7- نحوه تبلیغات

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

8- پرسش و پاسخ

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

9- پرسش و پاسخ و نحوه پیج داری در اینستاگرام

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

10- توضیحات مربوط به قیف فروش

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

11- مراحل برنامه ریزی یک تبلیغات

- آنالیز سازمان

- تعیین بازار هدف

- تفاوت قلاب و تور در بازاریابی

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

12- مشخص کردن نحوه ورود به بازار

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

13- موفقیت در تبلیغات به چه بستگی دارد؟

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

14- نحوه صحیح معرفی کسب و کار خود

- پرسش و پاسخ

- مسائل مربوط به بازاریابی

در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:

15- مشاوره در خصوص نمونه هایی از کسب  و کارها

- جهت گیری فروش

- جهت گیری بازاریابی

- پرسش و پاسخ

ارزیابی دوره
4 از 5
5 نفر امتیاز داده اند
85
90
90
85
75
عضویت/ورود سریع جهت خرید دوره
پرسش و پاسخ
پاسخ به این پرسش
محمدرضا

سلام، دوره چند ساعت است؟

مجید

سلام وقت بخیر 

دوره بازاریابی دیجیتال (برندینگ و کمپین تبلیغاتی آفلاین) در حدود 11 ساعت است که مدرس آن آقای افشین گلستان که فردی باتجربه و کاردان در حوزه دیجیتال مارکتینگ است، بوده است و این دوره می‌تواند اطلاعات شما را در حوزه بازاریابی و برندینگ به شدت افزایش دهد و کمک شایانی به امر بازاریابی کسب و کار شما نماید.


نظرات