سرفصل های کارگاه:
- جهان ما و برندها - سیر تکامل کسب و کارها - چیستی برند - اصول برندسازی - ارتباطات در برندسازی - گامهای برندسازی - جایگاه یابی برند - اصول جایگاه سازی - ممیزی برند - اشتباهات برندسازی -پرسش و پاسخ
بخشی از رزومه مدرس:
-مدیر برند شرکت اسنوا
-مشاور بازاریابی شرکت تکدانه
-مشاور برندسازی شرکت لوازم خانگی کن
-مشاور برند آرتین (شیرآلات)
-مشاور بازاریابی نماینده شرکت REGINOX هلند و SCHOCK آلمان (لوازم خانگی)
-مدیر پروژه های تحقیقات بازار و مشاوره تحقیقات شرکت پیمایش راهبردی آراد
زمان را از دست ندهید!
میدون؛ جامع ترین سامانه هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک