مسئول فناوری های نوین، ارتقای سلامت وزارت بهداشت
عضو هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات و دانش نوین
عضو هیات مدیره شرکت سامان سرمایه هما، اپراتور دانش آموزی انارستان
رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان آینده پژوهان
عضو هیات مدیره موسسه افکارپژوهان شریف
مدیر عامل اپراتور iptv
رییس هیات مدیره پردیس هوشمند آسمان
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف
داور مسابقه کسب و کار میدون
مشاور جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد
مشاور فناوری شرکت برکت، ستاد اجرایی فرمان امام
مدیر فناوری مرکز رشد الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی خراسان
مدیر گروه پژوهشی فناوری و سبک زندگی دانشگاه شریف
مدیر سامانه های ملی ابر سلامت و ابر دانش
دبیر اجرایی همایش بین المللی مدیریت استعداد در هزاره سوم سال
سرفصل های جلسه اول (مجازی از ساعت 15 تا 17):
منتور چه کسی است؟
تاریخچه منتورینگ
منتورینگ در گذشته و حال
تمایز منتورینگ از مربی گری
فرآیند منتورینگ/ سه مرحله منتورینگ
مزیت ها و آسیب های منتورینگ
سرفصل های جلسه دوم (مجازی از ساعت 14 تا 18):
انتخاب دقیق و شناخت شاگردان
تعریف انتظارات از شاگردان
تایید، حمایت و تشویق شاگردان
آموزش و مشورت به شاگردان
مراقبت کردن از شاگردان در زمان مورد نیاز
رشد دادن شاگردان با ارائه تکالیف چالشی به آن ها
معرفی شاگردان به دیگران
پرورش خلاقیت شاگردان
اصلاح کردن کار شاگردان و بازخورد دادن به آن ها
کمک به رشد و توسعه شاگردان
نزدیک شدن به شاگردان در زمانی که مناسب است
پذیرش دوستی و یک رابطه دو طرفه با شاگردان
تبدیل به یک الگو شدن برای شاگردان
ایجاد اعتماد و اطمینان کردن در شاگردان
سرفصل های جلسه سوم (مجازی از ساعت 14 تا 18):
گرم و صمیمی بودن
خوب گوش دادن
احترام قائل شدن بدون قید و شرط
تحمل الگو شدن را داشتن (Tolerate idealization)
شوخ طبع بودن
کمال گرا نبودن
هوش هیجانی داشتن و نشانه های عاطفی شاگردان را درک کردن
قابل اعتماد بودن
به ارزش ها احترام گذاشتن
حسادت نداشتن نسبت به شاگردان و یا سایر منتورها
مستند سازی
سرفصل های جلسه چهارم (مجازی از ساعت 14 تا 18):
بیان انتظارات
تعیین مرزهای رابطه
تشخیص سبک شاگرد (Secure- Avoidant- Preoccupied)
بیان مزیت ها و ریسک هایی که رابطه می تواند داشته باشد.
در نظر گرفتن تفاوت های جنسیستی، ویژگی های هریک و تفاوت در نوع رفتار
برنامه ریزی
تعیین دوره های ارزیابی
نوع کسب و کار شاگردانتان را بشناسید.
کمک به کسب و کارهای خانوادگی؛ سازمانی؛ اجتماعی؛ تیم های استارتاپی
اهمیت داستان در کسب و کار
کمک به تعریف ماموریت، اهداف و ارزشهای کسب و کار
کمک به تبدیل ماموریت و اهداف کسب و کار به برنامه های عملی
کمک به توسعه برند
10 سوالی که یک منتور باید از شاگردانش بپرسد تا آن ها را در مسیر کسب و کار نگه دارد.
سرفصل های جلسه پنجم (مجازی از ساعت 14 تا 18):
ارتباط منتورینگ و اخلاق
مسئولیت های منتور در این زمینه
ایجاد یک توافق اخلاقی
اگر شاگرد شکست بخورد.
بوجود آمدن تعارض در رابطه
شکل گیری رابطه عاطفی در شاگرد
تفاوت های فرهنگی
سرفصل های جلسه ششم (حضوری از ساعت 9 تا 15):
شکل گیری تیم
ساختار تیم
مرور ماموریت
Storming Phase
Norming phase
مشکلات تیم
مرحله اجرا
بررسی تجارب منتورهای کسب وکار
حضور در کنار منتورهای کسب وکار و بررسی موقعیت های واقعی
*نکته مهم: این کارگاه به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود به طوری که 5 جلسه اول به صورت مجازی و جلسه ششم به صورت حضوری می باشد. افرادی که به هر دلیلی نتوانند از طریق سایت ثبت نام خود را انجام دهند در روز و ساعت اداری با شماره 02162863000 داخلی 112 تماس حاصل فرمایند. لینک الکترونیکی کارگاه مجازی و آدرس کارگاه حضوری حداکثر تا یک روز پیش از برگزاری، برای ثبت نام کنندگان از طریق واتسآپ ارسال می شود. لازم به ذکر است در صورت نداشتن واتسآپ، برای انتقال اطلاعات با افراد تنها 5 مرتبه با شماره ثبت شده در صفحه ثبت نامی، تماس گرفته می شود و اگر شخص، پاسخگو یا در دسترس نباشد عواقب برعهده خودش بوده و ضروری است برای دریافت اطلاعات مذکور، پیش از زمان برگزاری کارگاه در ساعات اداری با شماره 02162863000 داخلی 112 تماس گرفته شود.
**نکته مهم: شرکت کنندگان محترم می توانند از اطلاعات ارائه شده یادداشت برداری کنند و ارائه پاورپوینت یا پی دی اف در حیطه اختیارات مدرس بوده و سامانه میدون مسئولیتی در قبال ارائه فایل مورد تدریس به مخاطبان ندارد.
***نکته مهم: انصراف از حضور در کارگاه، به هر دلیلی، تا یک روز پیش از برگزاری با 25 درصد کسری هزینه عودت داده می شود.
****نکته مهم: متقاضیان محترم می توانند تا 24 ساعت آینده از کد تخفیف 10 درصدی برای ثبت نام در این کارگاه استفاده کنند. کد تخفیف: mlecou10
زمان را از دست ندهید!
میدون؛ جامع ترین سامانه هدایت، آموزش و پشتیبانی کسب و کارهای کوچک