مسابقه میدون، مشوق کارآفرینی

 


مسابقه میدون، مشوق کارآفرینی

میدون یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی با هدف حمایت از کسب و کارهای برتر نوپا است و ایده‌هایی امکان رقابت در آن را پیدا می کنند که به مرحله تولید رسیده و برای توسعه کسب و کار خود نیاز به سرمایه و وام داشته باشند.

یکی از اقدامات مهم برای توسعه کسب و کارها، تبلیغات گسترده و تاثیرگذار است. مسابقه میدون یکی از برنامه‌هایی است که در صدا و سیما این فرصت را برای کسب و کارها فراهم کرده و با ارزیابی دقیق و کارشناسی کالاها اعتماد مشتری را به صاحبان کالا جلب می‌کند و به همین علت زمینه‌ای برای افزایش فروش و در نهایت توسعه کسب و کارها را فراهم می‌کند.

مسابقه میدون فرصتی برای کارآفرینان

مریم السادات میرکمالی، تولیدکننده تن‌پوش نوجوان مکنون و برنده قسمت 74 مسابقه میدون، درباره فرصتی که با کمک مسابقه میدون برای کارآفرینان فراهم می‌شود، به سامانه میدون گفت: "همیشه برای محصولاتی که تولید می‌کنیم مشتری داشتیم ولی از زمانیکه در برنامه میدون شرکت کردیم و محصولاتمان نشان داده شد؛ میزان تقاضا افزایش یافت و به همین دلیل چند نفر خیاط به مجموعه ما اضافه شدند."

برای دیدن صفحه خانم میرکمالی در این قسمت کلیک نمایید.

وی ادامه داد: "این اتفاق به نفع کار ما بود و بازخوردهای بسیار خوبی بعد از این برنامه گرفتیم. افراد زیادی بعد از دیدن همین مسابقه به جمع مشتریان ما پیوستند. هر چند که هدف اصلی ما از شرکت در این برنامه جذب نمایندگی در شهرهای مختلف بود."

اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم با مسابقه میدون

میرکمالی با اشاره به اینکه در حال حاضر با افزایش سفارش و تقاضا مواجه هستیم؛ توضیح داد: "به منظور پوشش تقاضای ایجاد شده باید فضای کارگاهی را توسعه می‌دادیم. پیش از شرکت در مسابقه میدون تولیدی در فضایی 20 متری و فروشگاه 50 متری انجام می‌شد، ولی در حال حاضر یک واحد دو طبقه 95 متری گرفتیم که یک طبقه تولیدی و یک طبقه فروشگاه است؛ ضمن اینکه پیش از مسابقه با حدود 20 نفر همه کارها را انجام می‌دادیم ولی الان با 30 تا 40 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعالیت می‌کنیم. میزان تولید هم از 500 دست در ماه به حدود هزار دست رسیده است."

این شرکت کننده مسابقه میدون با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار با رکود مواجه است، افزود: " فروش در شهریور و مهر معمولی بوده و دلیل آن هم مقارن شدن با ماه محرم و صفر بود و خیلی‌ها خرید نکردند، اما با پایان ماه صفر فروش محصولات ما سرعت گرفته است."

باهم بخوانیم: با برند مکنون؛ تن پوش اختصاصی نوجوانان آشنا شوید.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در مسابقه میدون برای ما در بعد تبلیغات بسیار موثر بود، اضافه کرد: "مسابقه میدون در موضوع تبلیغات کمک بسیار مهمی به ما کرد و باعث شد که بازخوردهای خوبی دریافت کنیم."

توسعه کسب و کار با کمک مسابقه میدون

کسب و کارها نیازمند تبلیغات و توجه هستند تا بتوانند خودشان را به مشتریان معرفی کنند؛ مسابقه میدون نیز در این راه فرصت های زیادی را در اختیار آن‌ها قرار داده و می‌دهد. بسیاری از کسب و کارهایی که در این مسابقه شرکت کردند امروز به توسعه و افزایش تولید رسیده‌اند که این امر به رشد اشتغال و درآمد ختم شده و باعث می شود تا افراد بیشتری به سمت کارآفرینی جذب شوند.

برای شرکت در برنامه میدون در این قسمت کلیک نمایید.

پست های مرتبط

نظرات (0)

ثبت نظر جدید