توسعه و پیشرفت در فناوری نانو

 


توسعه و پیشرفت در فناوری نانو

کالا ها در حوزه فناوری سخت مانند نانو و پلاسما باید دارای طراحی مناسب و کاربر پسند، جذابیت و بازاریابی مناسب باشند.

فعالیت در عرصه های هارد تک شاید در گذشته خیلی مورد توجه نبوده، اما امروزه بسیاری از دانش آموختگان در این عرصه به سمت تولید فناوری های نانو تمایل پیدا کرده اند، هر چند که در این راه مشکل‌هایی نیز وجود دارد.

اهمیت تحقیق و توسعه

محمدجواد خلج، فعال در عرصه فناوری نانو و پلاسمای سرد، در این باره به سامانه میدون گفت: در حوزه دانش بنیان و هارد تک (فناوری سخت مانند نانو و پلاسما) عرضه‌ی محصول ها، باید با دقت صورت بگیرد. این دقت بدین معناست که کالاها باید دارای طراحی مناسب و کاربر پسند، جذابیت و بازاریابی مناسب باشند.

برای دریافت آموزش بازاریابی دیجیتال از طریق برندینگ و کمپین تبلیغاتی آفلاین در این قسمت کلیک نمایید. 

وی درباره اهمیت تحقیق و توسعه در این حوزه ادامه داد: اگر شرکت ها چند محصول آماده دارند و با این محصول‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها وارد بازار شده و کارشان را توسعه می دهند باید چندین پروژه هم در بخش تحقیق و توسعه داشته باشند.

خلج افزود: این گونه نیست که شرکتی کالایی را تولید کند و کارش تمام شود بلکه باید در همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی مراحل افزایش تولید، طرح های جدید با تحقیقات جامع و آماده‌ سازی آن‌ها را در بخش های مختلف در دست طراحی داشته باشد.

این فعال تجاری در عرصه فناوری نانو و پلاسمای سرد توضیح داد: تحقیق، توسعه، فناوری، بازاریابی و فروش موضوع‌های مهمی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند و البته این ها مواردی نیستند که یک نفر بتواند آن را انجام بدهد؛ فعالیت در هر بخش باید با حضور تیم های متخصص صورت بگیرد تا بتواند نتیجه خوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به حضورش در مسابقه میدون و انتخابش به عنوان نفر برتر اظهار کرد: برنامه میدون با 15 دقیقه به اندازه 6 میلیارد تومان فرصت داد تا در آنتن تلویزیون کسب و کارم را معرفی کنم. راز سرعت پیشرفت شرکت ما در عبارت OUTSURS در زنجیره تخمین خلاصه می شود.

آموزش راه اندازی کارواش نانویی را با کلیک در این قسمت دریافت نمایید. 

میدون و نقش آن در توسعه کسب و کارها

توسعه و پیشرفت بدون پشتکار ایجاد نخواهد شد و کارآفرینان هم این موضوع را به درستی می دانند، بدون شک مشکل‌های زیادی سر راه این حرکت وجود داشته و خواهد داشت ولی تا زمانی‌که اراده حرکت وجود دارد می توان به عبور از موانع امیدوار بود. مسابقه میدون در کنار کسب و کارها است تا به آن‌ها برای عبور از این موانع کمک کند. به هر حال رشد هر کسب و کاری در کنار هماهنگی کار تیمی نیازمند آموزش و راهنمایی و استراتژی است که از ابتدای شکل گیری آن کسب و کار مورد توجه قرار می گیرد.

پست های مرتبط

نظرات (0)

ثبت نظر جدید