نمایشگرها، دریچه ای نو برای روایت کسب و کارها
یکی از سه کارآفرین شرکت کننده در این قسمت از برنامه میدون، دریچه ای است نو برای نمایش و تبلیغات کسب و کار دیگر کارآفریان...
یکی از سه کارآفرین شرکت کننده در این قسمت از برنامه میدون، دریچه ای است نو برای نمایش و تبلیغات کسب و کار دیگر کارآفریان...
تازمانیکه نتوان یک محصول یا خدمت تولیدی را به فروش رساند، نمی توان از موفقیت و درآمدزایی سخن گفت. برای فروش یک محصول نیز، تمرکز برروی تبلیغات و استراتژی های تبلیغاتی امری ضروری است؛ تبلیغی که درعین کسل نکردن مخاطب، بتواند حس نیاز را در او بیدار کند و موجب خرید او شود. برنامه میدون در شصت و هشتمین قسمت میزبان گروهی است که در همین حوزه مشغول به فعالیت است؛ گروه مدیا پلاس
حتما بخوانید: تبلیغ کسب و کار در زمان رکود حاصل از کرونا
این گروه صنعتی به مدیرعاملی مهدی دهقان آزاد حدودا 36 ساله که در رشته مهنسی برق تحصیل کرده، به همراه زینب و علی پهلوانی، موفق به ساخت نمایشگرهای تبلیغاتی شدند که می توان اصلی ترین ویژگی و وجه تمایز آن با سایر کالاهای موجود در بازار را، ارتباط عمیق تر با مخاطب دانست؛ درحقیقت این محصولات علاوه بر نمایش ویژگی ها و مزیت های کسب و کارها، با ارتباط دوسویه بین مشتری و کارآفرین، از کسل کنندگی و کارایی نداشتن تبلیغات جلوگیری می کند. نمایشگرهای دیجیتالی (یا تلوزیون های تبلیغاتی) مدیاپلاس در سه مدل پایه، آنلاین و پلاس طراحی و تولید شده است:
اساسا تبلیغات تصویری نوعی از انواع آن بوده که دارای تاثیر بسزایی است، حال اگر همراه با ارتباط زنده با مخاطب باشد، تاثیر چندین برابر خواهد داشت. محصولات ساخته شده در مجموعه آقای دهقان آزاد علاوه بر داشتن این ویژگی، از قیمت بسیار پایین تری نسبت به رقبا برخوردارند چراکه با قطعات تماما ایرانی ساخته و عرضه می شوند. قابلیت سفارشی سازی طبق نظر مشتری نیز انجام می شود.
برنامه کارآفرینی میدون در شصت و هشتمین قسمت از فصل دوم خود میزبان مدیا پلاس و نمایشگرهای دیجیتالی آنهاست. آنها به میدون آمدند تا علاوه بر شناخته شدن در بین کسب و کارها، برای برنامه های توسعه ای شان کسب سرمایه کنند.
برای امتیازدهی به این کسب و کار و سهم داشتن در پیشرفت جناب آقای مهدی دهقان آزاد، اینجا کلیک کنید...
نوشته شده توسط: میدون
نظرات (0)