یه قل دوقل اسباب بازی های دیروز و امروز
برنامه میدون در این قسمت میزبان کارآفرینی با کسب و کار ساخت اسباب بازی است؛ اما نه اسباب بازی های معمولی که در بازار مشاهده می کنیم...
برنامه میدون در این قسمت میزبان کارآفرینی با کسب و کار ساخت اسباب بازی است؛ اما نه اسباب بازی های معمولی که در بازار مشاهده می کنیم...
طبق برخی آمار، بازار اسباب بازی در ایران چیزی درحدود 350 میلیون دلار تخمین زده می شود که سهم بازی های سنتی و بومی تقریبا در آن هیچ است؛ بازی هایی که با درگیر کرن جسم و روح کودکان، هم رشد اجتماعی و کار تیمی را در آنان ایجاد می کرد و هم هوش و ذهنشان را تقویت. برنامه میدون در پنجاه و هفتمین قسمت از فصل دوم خود میزبان کارآفرینی است که توانسته با بازتولید اسباب بازی های قدیمی، رقیبی قدر برای اسباب بازی های مدرن امروز بسازد؛ هادی عظیمی صاحب برند دلتنگی
اسباب بازی های دلتنگی، اسباب بازی های نوستالژیکی هستند که با بسته بندی خلاقانه و شکیل، برای بچه های سخت پسند و باهوش امروز تولید می شوند و سعی می کنند توجه او را جلب کنند. هرکدام از این محصولات ویژگی های تربیتی خاص خود را دارند مثلا:
این اجناس مختص کودکان سالم نیستند بنابراین والدین یا مربیان معلولان و کم توانان نیز می توانند باتوجه به شرایط، این اسباب بازی ها را تهیه کنند. علاوه بر تیله، هفت سنگ و یه قل دو قل، بادبادک بازی و فرفره گردانی هم ازجمله محصولات این شرکت است.
حتما بخوانید: تولید اسباب بازی با سرمایه کم
امروزه هر کودکی را که می بینیم، درحال بازی کردن با موبایل یا تبلت خود است درحالیکه فرهنگ بومی و سنتی (دیروز) ایران، همواره تحرک و باهم بازی کردن بچه ها را موردتوجه قرار می داد. آقای عظیمی به همراه همسرش، مریم سادات خلیلی امین تمام تلاش خود را کردند تا بتوانند با راه ندازی کسب و کاری، خلاهای تفریحات و سرگرمی امروز کودکان را پر و این ارزش های بومی را به آنان منتقل کنند. این خانواده به پنجاه و هفتمین قسمت از برنامه میدون آمدند تا طرح این کسب و کار را در معرض قضاوت داوران قرار داده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، راه خود را با قدرت بیشتری پی گیرند.
برای امتیازدهی به این کسب و کار و سهم داشتن در پیشرفت جناب آقای هادی عظیمی و مریم سادات خلیلی امین، اینجا کلیک کنید...
نوشته شده توسط: میدون
نظرات (0)