پروشا؛ شاهرگ فروش مویرگی!
توزیع درست و مویرگی یکی از عوامل پیشرفت کسب و کارها در فروش است که یکی از سه کسب و کار این قسمت از برنامه میدون، شاهرگی است برای موفقیت در آن است...
توزیع درست و مویرگی یکی از عوامل پیشرفت کسب و کارها در فروش است که یکی از سه کسب و کار این قسمت از برنامه میدون، شاهرگی است برای موفقیت در آن است...
قسمت پنجاه و دوم برنامه میدون میزبان جوانی خلاق است که حدود هشت سال است مسیر زندگی خود را در پیچ کارآفرینی انداخته؛ ایمان نیک نژاد مدیرعامل گروه نرم افزاری پروشا
کسب و کارهای زیادی در کشور با مشکلاتی همچون تشکیل تیم فروش حضوری و جذب نیروی ویزیتوری و کنترل و پایش مداوم عملکرد آنها، کرونا و مشکلاتی و چالش های فروش و توزیع به کارخانه ها و فروشگاه ه و نبودن بستر ارتباطی جایگزین که در مواقعی که به دلایل متعدد مسیر های ویزیت حضوری، دست و پنجه نرم می کنند. پروشا، گروهی دانش بنیان و متشکل از جوانانی متخصص و تحصیلکرده است که با بررسی این خلا ها، شبکه ای آنلاین راه اندازی کردند که ارتباط بی واسطه فروشگاه ها با کارخانه ها و شرکت های توزیعی را حل کرده و توانسته راهی برای فروش بهتر و موفق تر آنها پیدا کند.
حتما بخوانید: شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر فروش کسب و کار
گروه تحت مدیریت آقای نیک نژاد با طراحی و تولید نرم افزارهای تخصصی در حوزه های مدیریت، مالی، صنعتی، فروش و توزیع، سفارش گیری و فروش آنلاین محصولات فعالیت می کند. مشاوره، پشتیبانی آنلاین، انتقال داده و نصب و راه اندازی سیستم ها نیز ازجمله خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهد. این مجموعه تاکنون توانسته 12300 مشتری فعال را جذب و برای 19 کارشناس نرم افزار به طور مستقیم اشتغال ایجاد کند.
موارد بالا اتفاقات و اهداف خوشایندی برای هر نوع کسب و کار خانگی، صنعتی، کشاورزی و... است که پروشا، میانبری برای رسیدن به آنهاست؛ میانبری برای فروش بهتر و مویرگی خصوصا در مواقعی همچون فراگیری کرونا. مدیران این گروه به پنجاه و دومین قسمت از برنامه میدون آمدند تا سازوکار پلتفرمشان را توضیح و درمعرض قضاوت داوران این برنامه خصوصا آقای مصطفی زاده قرار دهند.
برای امتیازدهی به این کسب و کار و سهم داشتن در پیشرفت آقای ایمان نیک نژاد، اینجا کلیک کنید...
نوشته شده توسط: میدون
نظرات (0)