طلبه ی بازی ساز در مسابقه میدون چه می کند؟


کمتر گیمری را می توان یافت که اسم بازی عملیات انهدام را نشنیده باشد. خالق این بازی دیجیتالی محبوب، حبیب داستانی بنیسی، امشب به مسابقه میدون آمده تا کسب و کار خود را بصورت دقیق تر به ایرانیان معرفی کند.


بنیاد ملی بازی های رایانه ای، تنها نهاد رسمی در ایران است که وظیفه حمایت و پشتیبانی از صنعت گیم و بازی دیجیتالی کشور را به دوش می کشد؛ آن هم با سه هزار بازی ساز فعال و فقط ده میلیارد بودجه...

اگر در سایت این بنیاد جست و جوی کوچکی انجام دهید، به آمار جالبی بر خواهید خورد؛ از هر صد نفر ایرانی، 35 نفر گیمر هستند که 65 درصد آنها را جمعیت مردان و 35 درصد را جامعه زنان تشکیل می دهند. این درحالی است که از هر 100 زن ایرانی، 24 نفر و از هر 100 مرد 45 نفر بازیکن هستند، 78 درصد از این گیمرها نیز مجرد، 15 درصد متاهل دارای فرزند و 6 درصد متاهل بدون فرزند هستند. همچنین بطور توسط در هر خانواده ایرانی، یک بازیکن وجود دارد که متوسط سن آنان نیز 19 سال برآورد می شود. همچنین 31 درصد از این گیمرها را کودکان زیر 12 سال، 36 درصد را نوجوانان 12 تا 19 سال، 26 درصد را جوانان 20 تا 34 سال، 6 درصد را میانسال‌های 35 تا 59 سال و یک درصد را نیز کهنسال‌های بالای 60 سال تشکیل می‌دهند.

این حجم از اقبال به سمت بازی های دیجیتالی و ویدئویی، می تواند بستر خوبی برای القای مفاهیم متفاوتی به بازیکنانی باشد که بطور میانگین، 90 دقیقه از روز را پای این بازی ها سپری می کنند. حبیب داستانی بنیسی، طلبه ای است برخاسته از حوزه علمیه قم که با درک این موضوع، پا در عرصه تخصصی و بی انتهای بازی و گیم گذاشته تا از این طریق، مفاهیم فاخر ایرانی و مذهبی را به گیمرهای ایرانی و حتی جهانی عرضه کند.

شرکت او با نام رسانه گستر بنیسی، فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و تاکنون توانسته افتخارات زیادی کسب کند. بعنوان مثال «عملیات انهدام 3: نفس گیر ترین نبرد» بعنوان یکی از شش بازی برتر سال 96 شناخته شد، یا «عملیات انهدام1: نبرد فاو» توانست مقام بهترین بازی یارانه ای جهان اسلام در موضوع مقاومت اسلامی در سال 1387 را کسب کند.

به جرئت می توان از کودکان، بعنوان تاثیرپذیر ترین و حساس ترین قشر بازیکنان بازی های ویدئویی و دیجیتالی نام برد. در یک دهه گذشته، به دلیل تحولات اجتماعی که در جامعه و فرهنگ ایرانی رخ داده، بیشتر اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، صرف بازی های یارانه ای در پلت فرم های مختلف موبایل، کامپیوتر و... می شود. افزایش خشونت و استرس، کاهش وزن و اعتیاد، مشکلات بینایی و... نیز ازجمله مشکلاتی است که ممکن است برای آنها رخ دهد. اما با این وجود، نمی توان از آنها توقع داشت که مانند والدین خود، بجای بازی کردن روزنامه بخوانند و یا تلویزیون تماشا کنند ولی می توان بازی هایی را دراختیارشان گذاشت که علاوه بر آسیب رسانی کمتر، مفاهیم فرهنگی غنی را، بصورت غیرمستقیم، وارد ضمیر ناخودآگاه آنان کند.  

حبیب داستانی بنیسی با مجموعه ای دارای 11 پرسنل، امشب به مسابقه میدون آمده تا کسب و کار دیجیتالی خود را به مردم ایران خصوصا والدین نگران و دغدغه مند معرفی کند تا از این پس، بازی های دیجیتالی را با هراس کمتری در اختیار کودکان و نوجوانان خود قرار دهند. البته که باید منتظر بود و نظر داوران سخت گیر و کهنه کار برنامه را درباره کسب و کار این طلبه ی بازی ساز دید.

برای حمایت از کسب و کار حبیب داستانی بنیسی با سکه های میدونی، اینجا کلیک کنید...

پست های مرتبط

نظرات (1)

avatar

Mohammad

جمعه 10 مرداد 1399

چيز خيلى جالبى است

ثبت نظر جدید

به «میدون» خوش اومدین!
ما در «میدون» تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره. برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و با یک روش تحقیق کاملا علمی و مبتی بر واقعیت های منطقه ای مزیت های شغلی سراسر کشور رو مشخص کردیم.
شما با شرکت در «آزمون مسیریابی شغلی» می تونید شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ بعد از اون با مراجعه به «دوره های آموزشی» و فراگیری چهار مهارت مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و مدیریت عملیاتی در هر کسب و کار شناخت بهتری برای تصمیم گیری ورود به اون کار و پیدا می کنید.
بخش «نیازمندی ها» به شما کمک می کنه تا ملزومات و سرمایه مورد نیازتون برای شروع یا ادامه کسب و کار رو با استفاده از ظرفیت های مردمی پیدا کنید وهمه جوره مهیا راه اندازی کسب وکارتون بشین.
یادتون باشه با استفاده از تجربیات مشاورین خبره در حوزه مورد نظرتون از طریق « کلینیک مشاوره» ریسک شکست تو کارتون و کم خواهید کرد.
«میدون» از ابتدا تا رسیدن به موفقیت، همراهتان خواهد بود.


logo-samandehi