- میدون
- درخواست مشاوره کسب و کار
- درخواست مشاوره تخصصی
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
- {{Zitem.cVDesc}}
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
جناب آقای دکتر جلالیان فردی با سابقه طولانی در حوزه فروش و بازاریابی و برندینگ می باشند که دارای سوابق پزوهشی و اجرایی و افتخارات فراوانی می باشند که به شرح زیر است:
دوره های آموزشی گذرانده شده:
1. داده کاوی (Data Mining) موسسه توسعه
2. طرح امکان سنجی جهاد دانشگاهی شریف
3. دوره TGI تحلیل رفتاری مصرف کننده در صنایع خدماتی و تولیدی شرکت تحقیقات بازار امروز (EMRC)
4. مدیریت درآمد حمل و نقل هوایی (Revenue Management) Maxamation
5. آموزش تحلیل داده های فروش هواپیمایی Maxamation
6. بازرگانی حمل ونقل هوایی شرکت برزیلی امبرائر
7. آمار و تحلیل داده در صنعت هوایی ICAO
8. دوره لود کنترل و پذیرش مسافر ATA Airlines
9. دوره جامه دان Live Animal ATA Airlines
10. دوره کالای خطرناک DG ATA Airlines
11. دوره جامع منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران
12. دوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار موسسه فرآیندهای کسب و کار
مهارتهای نرم افزاری:
- AMOS
- LISREL
- SPSS
- تدوین برنامه کسب و کار (BP) و مطالعات امکانسنجی(Excel) FS
- Time Management & Scheduling (FW Software)
- Business Process Management (Drow.io) (Visio)
- Revenue Management (Aviator)
- Route Planning and Analysis (FW Software)
- Prezi
- Office(word ,excel ,access, power point ,windows, internet)
کتب:
- بازداریابی مترجم دوم سال 98
- اصول داده های بزرگ (انتشارات آتی نگر) مترجم دوم سال 95
- کسب و کار الکترونیک مبتنی بر داده های بزرگ مترجم سوم سال 96
- دادههای بزرگ ارتقای تصمیمگیری و عملکرد با استفاده از دادههای بزرگ هوشمند، تحلیلشناسی و معیارها مترجم چهارم سال 96
- مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی بازخوانی و ویراستاری سال 92
سوابق پژوهشی:
مقالات:
- شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی اقدامات صیانتی و پیشگیری یگان های ناجا، مجله علمی پژوهشی تحقیقات کاربردی ناجا، سال 98
- بررسی تاثیر درجه نظامی و تجربه کاری پرسنل بر شاخص¬های صیانت و پیشگیری یگانهای ناجا، مجله علمی پژوهشی تحقیقات کاربردی ناجا، سال 98
- Which can affect more? Cause marketing or cause-related marketing ،Journal of Islamic Marketing، 2018
- تاثیر قیمت گذاری مرجع بر فرآیند تصمیم گیری خریدار در مراکز خرید، مجله علمی پژوهشی چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال97
- تاثیر ویژگی های محیطی فروشگاهی بر اثرات منفی و مثبت و اشتیاق مصرف کننده به خرید های تلفنی، کنفرانس بین المللی پژوهش های مدرن در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، سال 94
- ارزیابی تاثیر کیفیت سیستم، اطلاعات و خدمات بر ارزش درک شده از خرید، Asian Journal of Research in Marketing، سال 93
- تاثیر هنجارهای اجتماعی، آگاهی از ارزش و نگرش بر تمایل به خرید محصولات نسخه برداری، اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، سال 93
- تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خود خدمتی، مجله علمی و پژوهشی تحقیقات نوین بازاریابی، سال 93
- بررسی تاثیر هنجارهای ذهنی و استانداردهای اخلاقی بر تمایل به خرید محصولات با نام مشابه اصل، مجله علمی پژوهشی مدیریت و تحول 1550-JDEM (R1)، آذر 92
- بررسی تاثیر عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات تقلبی، Maxwell Scientific Organization، سال 91
- چندین مصاحبه و مقاله های علمی در حوزه های بازاریابی
- کارشناس (روزنامه فرصت امروز)، سال 94
همایش ها و رسانه ها:
- دومین همایش تحقیقات بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، سال 96
- همایش تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری، مرکز همایش های میلاد، سال 95
- مصاحبه تخصصی با محوریت مباحث بازاریابی، روزنامه فرصت امروز، سال94
- گفتگو در حوزه محصولات مشابه با کالای اصل، رادیو اقتصاد، سال 93
- اولین همایش تحقیقات بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، سال 92
افتخارات علمی و استارت آپی:
- داور مجله علمی پژوهشی بین المللی
- Journal of Entrepreneurship Education (JEE) ،Scopus Cite Score 2018: 2.58 | Source Normalized Impact per Paper (SNIP) 2018: 1.360، سال 98
- کسب مقام دوم در استارت آپ ویکند قزوین، سسیستم رزرواسیون پارکینگ، سال 91
- کسب مقام بهترین تیم در استارت آپ شهید بهشتی، مرکز سامانه مدیریت شهری آنلاین، سال 93
ثبت نظر جدید
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
- {{Zitem.cVDesc}}
جناب آقای دکتر جلالیان فردی با سابقه طولانی در حوزه فروش و بازاریابی و برندینگ می باشند که دارای سوابق پزوهشی و اجرایی و افتخارات فراوانی می باشند که به شرح زیر است:
دوره های آموزشی گذرانده شده:
1. داده کاوی (Data Mining) موسسه توسعه
2. طرح امکان سنجی جهاد دانشگاهی شریف
3. دوره TGI تحلیل رفتاری مصرف کننده در صنایع خدماتی و تولیدی شرکت تحقیقات بازار امروز (EMRC)
4. مدیریت درآمد حمل و نقل هوایی (Revenue Management) Maxamation
5. آموزش تحلیل داده های فروش هواپیمایی Maxamation
6. بازرگانی حمل ونقل هوایی شرکت برزیلی امبرائر
7. آمار و تحلیل داده در صنعت هوایی ICAO
8. دوره لود کنترل و پذیرش مسافر ATA Airlines
9. دوره جامه دان Live Animal ATA Airlines
10. دوره کالای خطرناک DG ATA Airlines
11. دوره جامع منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران
12. دوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار موسسه فرآیندهای کسب و کار
مهارتهای نرم افزاری:
- AMOS
- LISREL
- SPSS
- تدوین برنامه کسب و کار (BP) و مطالعات امکانسنجی(Excel) FS
- Time Management & Scheduling (FW Software)
- Business Process Management (Drow.io) (Visio)
- Revenue Management (Aviator)
- Route Planning and Analysis (FW Software)
- Prezi
- Office(word ,excel ,access, power point ,windows, internet)
کتب:
- بازداریابی مترجم دوم سال 98
- اصول داده های بزرگ (انتشارات آتی نگر) مترجم دوم سال 95
- کسب و کار الکترونیک مبتنی بر داده های بزرگ مترجم سوم سال 96
- دادههای بزرگ ارتقای تصمیمگیری و عملکرد با استفاده از دادههای بزرگ هوشمند، تحلیلشناسی و معیارها مترجم چهارم سال 96
- مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی بازخوانی و ویراستاری سال 92
سوابق پژوهشی:
مقالات:
- شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی اقدامات صیانتی و پیشگیری یگان های ناجا، مجله علمی پژوهشی تحقیقات کاربردی ناجا، سال 98
- بررسی تاثیر درجه نظامی و تجربه کاری پرسنل بر شاخص¬های صیانت و پیشگیری یگانهای ناجا، مجله علمی پژوهشی تحقیقات کاربردی ناجا، سال 98
- Which can affect more? Cause marketing or cause-related marketing ،Journal of Islamic Marketing، 2018
- تاثیر قیمت گذاری مرجع بر فرآیند تصمیم گیری خریدار در مراکز خرید، مجله علمی پژوهشی چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال97
- تاثیر ویژگی های محیطی فروشگاهی بر اثرات منفی و مثبت و اشتیاق مصرف کننده به خرید های تلفنی، کنفرانس بین المللی پژوهش های مدرن در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، سال 94
- ارزیابی تاثیر کیفیت سیستم، اطلاعات و خدمات بر ارزش درک شده از خرید، Asian Journal of Research in Marketing، سال 93
- تاثیر هنجارهای اجتماعی، آگاهی از ارزش و نگرش بر تمایل به خرید محصولات نسخه برداری، اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، سال 93
- تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خود خدمتی، مجله علمی و پژوهشی تحقیقات نوین بازاریابی، سال 93
- بررسی تاثیر هنجارهای ذهنی و استانداردهای اخلاقی بر تمایل به خرید محصولات با نام مشابه اصل، مجله علمی پژوهشی مدیریت و تحول 1550-JDEM (R1)، آذر 92
- بررسی تاثیر عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات تقلبی، Maxwell Scientific Organization، سال 91
- چندین مصاحبه و مقاله های علمی در حوزه های بازاریابی
- کارشناس (روزنامه فرصت امروز)، سال 94
همایش ها و رسانه ها:
- دومین همایش تحقیقات بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، سال 96
- همایش تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری، مرکز همایش های میلاد، سال 95
- مصاحبه تخصصی با محوریت مباحث بازاریابی، روزنامه فرصت امروز، سال94
- گفتگو در حوزه محصولات مشابه با کالای اصل، رادیو اقتصاد، سال 93
- اولین همایش تحقیقات بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، سال 92
افتخارات علمی و استارت آپی:
- داور مجله علمی پژوهشی بین المللی
- Journal of Entrepreneurship Education (JEE) ،Scopus Cite Score 2018: 2.58 | Source Normalized Impact per Paper (SNIP) 2018: 1.360، سال 98
- کسب مقام دوم در استارت آپ ویکند قزوین، سسیستم رزرواسیون پارکینگ، سال 91
- کسب مقام بهترین تیم در استارت آپ شهید بهشتی، مرکز سامانه مدیریت شهری آنلاین، سال 93
نظرات ({{consultant.countcomment}})
{{pitem.nameq}}
{{pitem.bodyq}}
{{pitem.bodya}}
ثبت نظر جدید
خلاصه رزومه
جناب آقای دکتر جلالیان فردی با سابقه طولانی در حوزه فروش و بازاریابی و برندینگ می باشند که دارای سوابق پزوهشی و اجرایی و افتخارات فراوانی می باشند که به شرح زیر است:
دوره های آموزشی گذرانده شده:
1. داده کاوی (Data Mining) موسسه توسعه
2. طرح امکان سنجی جهاد دانشگاهی شریف
3. دوره TGI تحلیل رفتاری مصرف کننده در صنایع خدماتی و تولیدی شرکت تحقیقات بازار امروز (EMRC)
4. مدیریت درآمد حمل و نقل هوایی (Revenue Management) Maxamation
5. آموزش تحلیل داده های فروش هواپیمایی Maxamation
6. بازرگانی حمل ونقل هوایی شرکت برزیلی امبرائر
7. آمار و تحلیل داده در صنعت هوایی ICAO
8. دوره لود کنترل و پذیرش مسافر ATA Airlines
9. دوره جامه دان Live Animal ATA Airlines
10. دوره کالای خطرناک DG ATA Airlines
11. دوره جامع منابع انسانی اتاق بازرگانی تهران
12. دوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار موسسه فرآیندهای کسب و کار
مهارتهای نرم افزاری:
- AMOS
- LISREL
- SPSS
- تدوین برنامه کسب و کار (BP) و مطالعات امکانسنجی(Excel) FS
- Time Management & Scheduling (FW Software)
- Business Process Management (Drow.io) (Visio)
- Revenue Management (Aviator)
- Route Planning and Analysis (FW Software)
- Prezi
- Office(word ,excel ,access, power point ,windows, internet)
کتب:
- بازداریابی مترجم دوم سال 98
- اصول داده های بزرگ (انتشارات آتی نگر) مترجم دوم سال 95
- کسب و کار الکترونیک مبتنی بر داده های بزرگ مترجم سوم سال 96
- دادههای بزرگ ارتقای تصمیمگیری و عملکرد با استفاده از دادههای بزرگ هوشمند، تحلیلشناسی و معیارها مترجم چهارم سال 96
- مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی بازخوانی و ویراستاری سال 92
سوابق پژوهشی:
مقالات:
- شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر اثربخشی اقدامات صیانتی و پیشگیری یگان های ناجا، مجله علمی پژوهشی تحقیقات کاربردی ناجا، سال 98
- بررسی تاثیر درجه نظامی و تجربه کاری پرسنل بر شاخص¬های صیانت و پیشگیری یگانهای ناجا، مجله علمی پژوهشی تحقیقات کاربردی ناجا، سال 98
- Which can affect more? Cause marketing or cause-related marketing ،Journal of Islamic Marketing، 2018
- تاثیر قیمت گذاری مرجع بر فرآیند تصمیم گیری خریدار در مراکز خرید، مجله علمی پژوهشی چشم انداز مدیریت بازرگانی، سال97
- تاثیر ویژگی های محیطی فروشگاهی بر اثرات منفی و مثبت و اشتیاق مصرف کننده به خرید های تلفنی، کنفرانس بین المللی پژوهش های مدرن در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، سال 94
- ارزیابی تاثیر کیفیت سیستم، اطلاعات و خدمات بر ارزش درک شده از خرید، Asian Journal of Research in Marketing، سال 93
- تاثیر هنجارهای اجتماعی، آگاهی از ارزش و نگرش بر تمایل به خرید محصولات نسخه برداری، اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، سال 93
- تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خود خدمتی، مجله علمی و پژوهشی تحقیقات نوین بازاریابی، سال 93
- بررسی تاثیر هنجارهای ذهنی و استانداردهای اخلاقی بر تمایل به خرید محصولات با نام مشابه اصل، مجله علمی پژوهشی مدیریت و تحول 1550-JDEM (R1)، آذر 92
- بررسی تاثیر عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات تقلبی، Maxwell Scientific Organization، سال 91
- چندین مصاحبه و مقاله های علمی در حوزه های بازاریابی
- کارشناس (روزنامه فرصت امروز)، سال 94
همایش ها و رسانه ها:
- دومین همایش تحقیقات بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، سال 96
- همایش تجارت الکترونیک در صنعت گردشگری، مرکز همایش های میلاد، سال 95
- مصاحبه تخصصی با محوریت مباحث بازاریابی، روزنامه فرصت امروز، سال94
- گفتگو در حوزه محصولات مشابه با کالای اصل، رادیو اقتصاد، سال 93
- اولین همایش تحقیقات بازاریابی، دانشگاه شهید بهشتی، سال 92
افتخارات علمی و استارت آپی:
- داور مجله علمی پژوهشی بین المللی
- Journal of Entrepreneurship Education (JEE) ،Scopus Cite Score 2018: 2.58 | Source Normalized Impact per Paper (SNIP) 2018: 1.360، سال 98
- کسب مقام دوم در استارت آپ ویکند قزوین، سسیستم رزرواسیون پارکینگ، سال 91
- کسب مقام بهترین تیم در استارت آپ شهید بهشتی، مرکز سامانه مدیریت شهری آنلاین، سال 93
نظرات ({{consultant.countcomment}})
{{pitem.nameq}}
{{pitem.bodyq}}
{{pitem.bodya}}