در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
1- مقدمه
قطعا تا به حال عبارت «بازاریابی اینترنتی» به گوشتان خورده است! میدانم شاید وقتی اسم بازاریابی اینترنتی میآید، میگویید انجام دادنش آنچنان هم سخت نیست! اما این نوع بازاریابی شامل بخشهای مهم و اثربخشی است که شاید تا الان به گوشتان نخورده است! در هر صورت اگر میخواهید در کسبوکار خود در دنیای اینترنتی امروز، موفقتر عمل کنید باید اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهید. با گسترش فضای وب و استفاده مردم از دنیای اینترنت، کسبوکارهای بسیاری از انواع بازاریابی دیجیتال جهت گسترش برند خود استفاده میکنند تا از این طریق کاربران بسیاری را با محصول و خدمت خود آشنا کنند. روشهای زیادی برای بهکارگیری بازاریابی آنلاین وجود دارد که از جملهی آنها میتوان به ایمیل مارکتینگ، بهینهسازی موتور جستجو، شبکههای اجتماعی، تبلیغات آنلاین و ... اشاره کرد. هدف این است که وقتی کاربر در حال مطالعه، خرید، جستجو کردن، گپوگفت در شبکههای اجتماعی و ... در فضای اینترنت است، با کمک بازاریابی آنلاین توجه او را به خود جلب کنید و بازدیدکننده وبسایت خود را به مشتری تبدیل کنید.
به هر عنوان بازاریابی اینترنتی از ملزومات هر نوع کسبوکاری است؛ حتی اگر چندان بزرگ نباشند و در سطح محلی فعالیت کنند. با داشتن حضوری مؤثر در اینترنت میتوان تخصص و حوزه کاری خود را به دیگران معرفی کرد تا به مشتریهای جدید دست یافت و به فروش، عرضه محصولات و خدمات پرداخت؛ اینها همه در حالی است که با داشتن اطلاعات کافی و بدون نیاز به کمک افراد متخصص در زمینه بازاریابی میتوان به تمامی اهداف یاد شده دست یافت. بدون بازاریابی آنلاین، میتوان گفت تقریبا همه کسبوکارها، از دور رقابت در دنیای اینترنتی امروز، حذف میشوند و درنهایت محکوم به شکست خواهند شد.
در این راستا سامانه میدون، دوره تصویری بازاریابی اینترنتی را با کاملترین نکات و مباحث روز و به صورت پروژه محور با همکاری شرکت آریانا آماده کرده است تا علاقهمندان و همچنین افراد جویای کسب مهارت جهت رسیدن به جایگاه شغلی مناسب در حوزههای مرتبط با خیالی آسوده به یادگیری این مهارت بپردازند.
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
1- مقدمه
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
2- ویژگی های یک برنامه خوب جهت بازاریابی
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
3- عوامل خارجی موثر در رتبه سایت
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
4- تکنیکهای بهینهسازی سایت
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
5- نکات سرویس هاستینگ
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
6- تکنیکهای بهینهسازی سایت 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
7- توصیههای مربوط به آدرسهای URL
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
8- بهینهسازی محتوای سایت
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
9- تکنیکهای بهینهسازی پس از پیادهسازی
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
10- روشهای بهبود محبوبیت لینکهای خارجی
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
11- نحوه ثبت سایت در دایرکتوری
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
12- نکات تکمیلی بهینهسازی سایت برای کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
13- نکات مربوط به استفاده از جاوااسکرپت در سایت
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
14- نکات مربوط به ویژگیهای متنها در سایت
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
15- اثر کتاب الکترونیکی بر شهرت سایت
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
16- نحوه تبدیل ورودی به مشتری از طریق موتورهای جستجو
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
17- بررسی جستجوهای پولی 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
18- بررسی جستجوهای پولی 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
19- نکات مربوط به بنرها و تبلیغات اینترنتی 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
20- نکات مربوط به بنرها و تبلیغات اینترنتی 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
21- نکات مربوط به شبکههای اجتماعی 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
22- نکات مربوط به شبکههای اجتماعی 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
23- نکات مربوط به وبلاگها و انجمنهای آنلاین 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
24- نکات مربوط به وبلاگها و انجمنهای آنلاین 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
25- اثر ویدیوها و وبینارها بر ترافیک سایت 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
26- اثر ویدیوها و وبینارها بر ترافیک سایت 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
27- بازاریابی از طریق ارسال ایمیل 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
28- بازاریابی از طریق ارسال ایمیل 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
29- بازاریابی از طریق ارسال ایمیل 3
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
30- نحوه بهینهسازی فرآیند خرید 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
31- نحوه بهینهسازی فرآیند خرید 2
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
32- شاخصهای و تحلیلهای کاربردی هر سایت 1
در این گام به موارد زیر پرداخته شده است:
33- شاخصهای و تحلیلهای کاربردی هر سایت 2