نقش آفرینی شبکه های اجتماعی در کسب و کار


یک کارشناس تبلیغات و بازاریابی گفت: نقش و اهمیت قدرتمند شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کار در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست


به گزارش خبرنگار اقتصادی میدون علی محمدی در برنامه «رویش» رادیو اقتصاد افزود: در دنیای امروز فضای رسانه ای و ارتباطی دچار تغییر و تحولات شگرفی شده است.

وی همچنین اظهارداشت: گسترش شبکه اینترنت در سطح جهانی از جمله پایه های بنیادین این تغییر و تحول است.

این کارشناس تبلیغات و بازاریابی گفت: اینترنت در حوزه های مختلف از قبیل کسب و کار، ارتباط سازی به دیگران، کسب دانش، معرفت، مهارت و غیره کاربردهای فراوانی دارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این جمله که استفاده از شبکه های اجتماعی در دنیای امروز یک الزام است، افزود: طبق اعلام مسئولان مخابرات ایران تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در کشور امروز از مرز ۴۰ میلیون نفر هم گذشته است.

محمدی با اعلام اینکه شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارها بسیار نقش آفرین هستند، اظهارداشت: این شبکه هادارای ویژگی های مختلف و متنوعی از قبیل اثربخشی بسیار بالا، هدفمندی، بازخورد پذیری، کاهش هزینه های بازاریابی، وفادار سازی مشتری، برندسازی، ایجاد فرصت های تجاری بیشتر، نیاز سنجی، شناسایی واکنش و نیاز مخاطبان و مواردی از این دست هستند.

وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی از جمله بهترین و کارا ترین ابزار ها در دنیای مجازی هستند که بسیار خوب و موثر می توانند به گسترش کسب و کار کمک کنند. این کارشناس تبلیغات و بازاریابی یادآورشد: افراد از طریق این شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند اقدام به معرفی محصول، شناخت بیشتر مشتری، ارتباط جامع تر با مشتری، دستیابی به آمار های مختلف از گروه ها، قشر های هدف و همچنین دریافت فیدبک و بازخورد کاملی از مشتری ها داشته باشند.

برنامه «رویش» کاری از گروه کسب و کار شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۸ به مدت ۵۵ دقیقه با هدف آموزش غیر مستقیم نحوه راه اندازی کسب وکار های جدید، توسعه و موفقیت و همچنین مدیریت بحران های پیش رو در این حوزه بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت رادیو مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظرات (0)

ثبت نظر جدید

logo-samandehi