تبلیغ کسب و کار در زمان رکود حاصل از کرونا


با رکود اقتصادی ، بقا و زنده ماندن کسب و کار در معرض خطر است. زیرا رکود می تواند بر فعالیت های کسب و کار تاثیری منفی داشته باشد، اما می توان با روش تبلیغ برای نجات کسب و کار با این رکود مبارزه کنیم.


زمانی که رکود اقتصادی بر جامعه حکمفرما می شود بسیاری از کسب و کارها بقای خود را در معرض خطر می بینند. هرچند رکود می تواند بر موثر بودن یا نبودن ادامه فعالیت های مختلف تاثیر گذار باشد، اما می توانیم با استفاده از تبلیغ بر مشکل حاصل از رکود غلبه کنیم.

تبلیغ به معنای ایجاد انگیزش برای مشتری به منظور استفاده از کالا و خدماتی است که ارائه می کنیم. به همین علت تبلیغ باید بتواند به شیوه ی موثر ارائه شود و راهکارهای خوبی را در برداشته باشد. در شرایط فعلی، شیوع ویروس کرونا سبب رکود اقتصادی شدیدی بر جامعه شده است، با این وجود می توان حتی در دوران رکود نیز از روش های مفیدی برای تبلیغات استفاده کرد.

  • یکی از روش های تبلیغ این است که، پیامکی مبنی بر رعایت نکته های بهداشتی ارسال کنید، البته توجه کنید که نام برند یا نام تجاری کسب و کار شما در انتهای پیامک قید شود.
  • از شبکه اجتماعی اینستاگرامِ خود استفاده کنید و تبلیغ محصول و خدمات خود را در آن نشر دهید، همچنین از سایر کارکنان مجموعه نیز بخواهید که پست های صفحه شما را در صفحه های خود باز نشر دهند.
  • یکی از راهکارهای جالب برای غلبه بر رکود حاصل از کرونا این است که، از تبلیغ کاغذی یا تراکت استفاده کنید و آن ها در مراکزی که در شرایط بحران مشغول به فعالیت هستند مانند؛ اورژانس ها، آتش نشانی و... پخش کنید.
  • استفاده از پویش های مختلف نیز می توانند نوعی تبلیغ جالب توجه باشند، بنابر این بهتر است پویشی که قصد راه اندازی آن را دارید در حوزه سلامت و یا موارد ملی گرایانه باشید.
  • روند تولید همیشه برای مشتریان جذاب بوده است و تبلیغی واقع گرایانه محسوب می شود. کلیپ هایی که روند تولید را با رعایت نکته های بهداشتی به تصویر می کشند می توانند بسیار مفید واقع شود.
  • یکی دیگر از روش هایی که می تواند محصول یا خدمات شما را در ذهن مشتری جاودانه کند این است که محصول را در شرایط فعلی (شیوع ویروس کرونا) درب منزل با رعایت تمام نکته های بهداشتی تحویل دهید. این کار نه تنها سبب روند صعودی فروش می شود بلکه به ارتقا کسب و کار شما نیز کمک خواهد کرد.
  • بهتر است از سایر رسانه های مانند مجله و روزنامه و... نیز برای تبلیغ استفاده کنید و در کل ابزار های تبلیغی متفاوتی داشته باشید.

پست های مرتبط

نظرات (0)

ثبت نظر جدید

logo-samandehi