چگونه در شرایط رکود حاصل از کرونا تبلیغ کنیم؟


تبلیغ رکن اساسی هر کسب و کار است. در شرایط رکود اقتصادی، تبلیغ می تواند به صاحبان کسب و کارها با افزایش فروش محصول یا ارائه خدمت به حفظ و نگه داری کسب و کار کمک کند.


تبلیغ رکن اساسی هر کسب و کار است. در شرایط کنونی که بحران شیوع کرونا بر کشور سایه انداخته است، بسیاری از کسب و کارها گمان می کنند که پرداختن به این مسئله چندان اهمیتی ندارد، اما در شرایط رکود اقتصادی، تبلیغ می تواند به صاحبان کسب و کارها کمک کند که بر افزایش فروش محصول یا خدماتشان و یا حداقل ثابت نگه داشتن فروش تاثیرگذار باشند.

باید و نباید های تبلیغ در زمان بحران کرونا...

برای داشتن تبلیغاتی موثر باید بتوانید برای تمام رده های سنی خوراک تبلیغی مناسبی داشته باشید. یادتان باشد که افراد جامعه از رسانه های مختلفی برای تبلیغ استفاده می کنند و شما باید بتوانید قابلیت هماهنگ سازی تبلیغات محصول یا خدمت خود را در رسانه های مختلف داشته باشید. در بین سایر ابزار رایج در دنیای کنونی، تلفن همراه از جمله وسایلی است که افراد مختلف جامعه آن را دارند و بعلاوه زمان زیادی از روز را به گشت و گذار با تلفن های همراه خود سپری می کنند، بنابر این تبلیغ موبایلی می تواند در زمان رکود حاصل از کرونا بیشترین بازدهی را داشته باشد.
ممکن است گمان کنید که محصول یا خدمتی که ارائه می دهید در زمان شیوع کرونا چندان مورد توجه نیست، اما به خاطر داشته باشید که بحران کرونا ممکن است در چند ماه آینده تمام شود، بنابر این شما باید برای موثر بودن فعالیت های خود آینده نگری کافی را داشته باشید و بتوانید در ذهن مشتری خود همچنان باقی بمانید و فراموش نشوید.
یادتان باشد در شرایط بحران مدیریت درست هزینه ها نیز امری حیاتی است، بنابر این بودجه تبلیغ را در فضاهایی خرج کنید که مطمئن باشید بیشترین بازخورد را به شما خواهد داد.
بهتر است محتوای تبلیغات شما به شکلی باشد که در ذهن مشتری حس اعتماد را ایجاد کند، زیرا در شرایط بحران مشتریان کمتر به محصول و خدمات عرضه شده اعتماد می کنند. همچنین در شرایط شیوع کرونا بیشتر افراد در خانه باقی می مانند بنابر این محتوای تبلیغ شما باید علاوه بر محتوایی جذب کننده و قابل اعتماد بر ارزش های خانوادگی و ملی نیز تاکید کنند تا دوران قرنطینه را برای مشتریانتان جذاب تر نماید.

پست های مرتبط

نظرات (0)

ثبت نظر جدید

به «میدون» خوش اومدین!
ما در «میدون» تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره. برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و با یک روش تحقیق کاملا علمی و مبتی بر واقعیت های منطقه ای مزیت های شغلی سراسر کشور رو مشخص کردیم.
شما با شرکت در «آزمون مسیریابی شغلی» می تونید شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ بعد از اون با مراجعه به «دوره های آموزشی» و فراگیری چهار مهارت مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و مدیریت عملیاتی در هر کسب و کار شناخت بهتری برای تصمیم گیری ورود به اون کار و پیدا می کنید.
بخش «نیازمندی ها» به شما کمک می کنه تا ملزومات و سرمایه مورد نیازتون برای شروع یا ادامه کسب و کار رو با استفاده از ظرفیت های مردمی پیدا کنید وهمه جوره مهیا راه اندازی کسب وکارتون بشین.
یادتون باشه با استفاده از تجربیات مشاورین خبره در حوزه مورد نظرتون از طریق « کلینیک مشاوره» ریسک شکست تو کارتون و کم خواهید کرد.
«میدون» از ابتدا تا رسیدن به موفقیت، همراهتان خواهد بود.


logo-samandehi