شیوع ویروس کرونا و اثرات آن بر فروش کسب و کار


در خبر قبل درباره تاثیر کرونا بر فروش کسب و کار ُ اثرات اقتصادی کرونا و تعدادی راهکار برای افزایش فروش ُجذب مشتری و کسب درآمد در این بحران اقتصادی صحبت کردیم. ادامه مباحث قبل به چگونگی زنده نگه داشتن فروش خود را در برابر کرونا می پردازیم.


چگونه فروش خود را در برابر کرونا، زنده نگه داریم؟ بخش دوم

 در شرایط فعلی بسیاری از کسب و کارها به خاطر ویروس کرونا فروش مطلوبی را تجربه نمی کنند، اما راهکارهایی وجود دارد که بتوان با کمک آن ها فروش را حتی در شرایط فعلی افزایش داد. در خبر قبلی به برخی از این راهکارها پرداختیم و در این مطلب به بررسی راهکار دیگری می پردازیم که می تواند فروش محصول یا خدماتی که عرضه می کنید را افزایش دهد.

تبلیغ های متفاوت

تبلیغ یکی از راهکارهایی است که سبب افزایش فروش می شود. در شرایطی که به علت کرونا ویروس در جامعه فروش محصول و خدمات مختلف کاهش یافته است، بهتر تبلیغ هایی که کسب و کارها ارائه می کنند متفاوت تر باشد. منظور ما از متفاوت بودن این نیست که با تبلیغ خود آپولون را به ماه بفرستید! اما برای بهتر دیده شدن در شرایط بحران بهتر است در تبلیغ های خود به چند نکته توجه کنید:

در کنار تبلیغ محصول و خدمات خود تلاش کنید، نکته های بهداشتی را نیز بگنجانید. به عنوان مثال؛ اگر محصولی که شما عرضه می کنید خوراکی است بهتر است روش های ضدعفونی را نیز در محتوای تبلیغ خود بگنجانید. در چنین حالتی مشتری نام تجاری شما را قابل اعتمادتر می داند.
شما می توانید محتوای تبلیغ خود را بر اساس تصویربرداری از روند تولید متمرکز کنید. در چنین شرایطی مخاطب حس بهتری نسبت به سالم بودن محصول دریافت می کند و در نتیجه اعتماد بیشتری را نیز کسب می کند. همین فعالیت ساده می تواند روند فروش فعلی شما را حتی در شرایط بد، بیشتر کند. درست است که کرونا ویروس به راحتی گسترش می یابد، اما شما می توانید با استفاده از این روش فروش خود را افزایش داده و کسب و کارتان را سریع تر گسترش دهید.
شما می توانید در تبلیغ های خود ارزش های قومی و ملی را یادآوری کنید تا حس همدلی بیشتری را در شرایط بد به مشتریان خود منتقل کنید این کار سبب خواهد شد که مشتری را با بیدار شدن این گونه احساس ها، بتواند بر شرایط نامطلوب غلبه کند و حس مطلوبیت بیشتری نسبت به نام تجاری شما داشته باشد.

یادتان باشد یک تبلیغ خوب می تواند حکم تنفس کسب و کار شما را داشته باشد، بنابر این برای بهتر نفس کشیدن کسب و کارتان در برابر ویروس کرونا از راهکار های بالا غافل نشوید.

پست های مرتبط

نظرات (0)

ثبت نظر جدید

به «میدون» خوش اومدین!
ما در «میدون» تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره. برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و با یک روش تحقیق کاملا علمی و مبتی بر واقعیت های منطقه ای مزیت های شغلی سراسر کشور رو مشخص کردیم.
شما با شرکت در «آزمون مسیریابی شغلی» می تونید شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ بعد از اون با مراجعه به «دوره های آموزشی» و فراگیری چهار مهارت مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و مدیریت عملیاتی در هر کسب و کار شناخت بهتری برای تصمیم گیری ورود به اون کار و پیدا می کنید.
بخش «نیازمندی ها» به شما کمک می کنه تا ملزومات و سرمایه مورد نیازتون برای شروع یا ادامه کسب و کار رو با استفاده از ظرفیت های مردمی پیدا کنید وهمه جوره مهیا راه اندازی کسب وکارتون بشین.
یادتون باشه با استفاده از تجربیات مشاورین خبره در حوزه مورد نظرتون از طریق « کلینیک مشاوره» ریسک شکست تو کارتون و کم خواهید کرد.
«میدون» از ابتدا تا رسیدن به موفقیت، همراهتان خواهد بود.


logo-samandehi