مکالمه انگلیسی غیر حضوری


محمدپرکار، مدیرعامل مرکز تخصصی مکالمه زبان انگلیسی، گفت: با برقراری مکالمه تلفنی بین زبان آموز، استادان و پارتنر های واقعی باعث افزایش سریع اعتماد به نفس و مهارت گفتاری می شویم.


به گزارش میدون، محمد پرکار، 39 ساله ساکن تهران و فارغ التحصیل دکتری مدیریت با گرایش کارآفرینی که مدیر عامل مرکز تخصصی مکالمه زبان انگلیسی ecc است، گفت: ECC  یک کال سنتر(مرکز تماس) آموزشی مدرن است که در این مرکز، هنرجویان مکالمه زبان انگلیسی را به صورت تلفنی با استاد های حرفه ای یاد می گیرند.
او افزود: استادان ecc هر روز در زمان مورد نظرزبان آموز( از هشت صبح تا نه شب) با شما تماس میگیرند و با برنامه آموزشی مشخص منطبق با سطح شما کمک می‌کنند که هر روز به زبان انگلیسی صحبت کنید و در شرایط واقعی با تکرار و تمرین، مسلط به مکالمه زبان انگلیسی شوید.

پر کار بیان کرد: هر ترم شامل ۲۶ مکالمه به مدت ده الی پانزده دقیقه با پارتنر آموزش زبان طی ۲۶ روز است(به غیر از جمعه ها).

شرکت کننده مسابقه میدون، تصریح کرد: هزینه هر دوره ۱۸۰٫۰۰۰ تومان است و زبان آموز از طریق پنل کاربری به تمام فایل های صوتی مکالمه و یادداشت های مرتبط به مکالمه دسترسی خواهد داشت.

محمد پر کار، اذعان داشت: ای سی سی با برقراری مکالمه تلفنی بین زبان آموز، استاد و پارتنر های واقعی باعث افزایش سریع اعتماد به نفس و مهارت گفتاری در مکالمات زبان های خارجی می شود. همچنین مکالمه تلفنی امنیتی ایجاد می کند که هنرجو بدون خجالت و ترس، اشتباهاتش را به زبان می آورد و در لحظه تصحیح می گردد.

او که 19 سال در حوزه آموزش زبان فعالیت داشته است، یادآور شد:« طی این سال ها علاقه مندان به یادگیری زبان می گفتن ما باید در محیط باشیم و با یکی صحبت کنیم تا زبونمون تقویت بشه، از کلاس و کتاب چیزی در نمیاد . که همین باعث ایجاد call center با استفاده اززیر ساخت های پیشرفته آیتی شد.»

پرکار که 25 نیروی نیمه وقت دارد و حاشیه سودش 20درصد است، افزود: در حال حاضر 2100 نفر را در طول سه سال از لحاظ آموزشی، پوشش داده ایم.

کارآفرین میدون، گفت: برای استخدام در مرکز ecc، اولویت با کسانی است که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند.

محمد پرکاردر پایان، خاطر نشان کرد: تمرکز اساتید بر روی تقویت مکالمه زبان انگلیسی و ارتقاء دانش، مهارت و اعتماد به نفس زبان آموزان می باشد.

 

 

 

 

پست های مرتبط