ترویج سبک زندگی اسلامی


کارآفرین تولید کننده محصولات کاربردی در حوزه سبک زندگی، گفت: از مزیت های کارمان تولید بدون کارخانه است که با راه اندازی خانه ماهد و ارتباط چهره به چهره با مشتری ها، تا حدودی به هدف خود نزدیک شده ایم


به گزارش میدون، در اوج روزهای درهم و برهم زندگیِ مدرن که همه چیز با سرعت در حال تغییر است؛ مرتضی اعلایی که دغدغه تطبیق هویت ایرانی-اسلامی با دنیای جدید را دارد، خانه ای به نام " ماهد" را بنا نهاده است.    

او گفت: اهالی این خانه هنرمندانی هستند که درد گذشتن از هویت را دارند و برای آن تلاش می کنند. حرف ما این است که در این دنیای جدید می توان اصیل زندگی کرد، با هویت و ریشه دار بود و همسو با تغییراتِ سریع نیز، پیش رفت.

اعلایی افزود: برای پیشبرد این نگاه، چند اتاق به خانۀ ماهد اضافه کردیم تا از جوانب گوناگون، این هویت و اصالت را پیش بریم. اتاق هایی مثل محیا( هیئت)، چوق( آسایش و لذت برای کتاب خوان ها)، چنته( سوغات و هدایا) و...

او که معتقد است برای پرداختن به سبک زندگی، نیاز به ابزار می باشد، این روز ها دست به تولید زده است و تصریح کرد:« مهم ترین مدل درآمدی ما از فروش محصولاتمون هست. درواقع تولید بدون کارخونه داریم که از طریق فروش مجازی، نمایندگی در شهرستان های کشور و صادرات کسب درآمد می کنیم.»

شرکت کننده جوان مسابقه میدون در ادامه خاطر نشان کرد: محصولات خانه ماهد شامل ملزومات هیئت، دکور و تزئینات، لوازم مطبخ و غذا، تن پوش و حجاب، زیورآلات و اسباب فردی است

مرتضی اعلایی از مزایای برند ماهد، گفت: تمام محصولاتی که در خانه ماهد است شامل «ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی» هستند و هفت روز زمان برای بازگشت محصول وجود دارد.

خانه ماهد از سال ۱۳۹۱ با همت مرتضی اعلایی در زمینه جهاد فرهنگی فعالیت خودش را آغاز و در زمینه تولید محصولاتی کاربردی در حوزه سبک زندگی شروع به کار کرد.

 

پست های مرتبط