قبضه بازار گل و گیاه آنلاین


تیم جوان کسب و کار آنلاین گل و گیاه که تمرکز اصلی شان را روی مارکتینگ( بازاریابی) گذاشته اند، مزیت رقابتی کارشان را بازار منحصر به فرد خود میدانند.


به گزارش میدون، علیرضا کوچک زاده و شادی علیزاده طباطبایی، زوج طبیعت دوست اهل تهران، معتقد اند:« ما تنها یک سیاره برای زندگی کردن داریم که برای کمک به حفظ محیط زیست و بهتر شدن زمین به جایی بهتر، نیاز هست بخشی از طبیعت رو در خونه و محل کارمون داشته باشیم.» 

کوچک زاده مدیر اجرایی کافه گلدون، گفت: امروزه خرید آنلاین گل و گیاه ممکن شده است. به صورتی که بسیاری از گلفروشی‌ها این کار را آغاز کرده‌اند. کافه گلدون یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه است که مشتری با مشاهده و مقایسه محصولات، گل مورد نظر خود را سفارش می‌دهد.

علیزاده که یکی از اهداف فروشگاه را ارتقا فرهنگ هدیه دادن می داند، اذعان داشت: محصولات کافه گلدون؛ گیاهان آپارتمانی، کاکتوس و ساکولنت، بونسای، آبزی و هوازی، گیاهان خاص، ملزومات نگهداری گیاه، زیرورآلات طبیعی، جعبه گل ودسته گل، تاج گل و سبد گل، دسته گل و ماشین عروس و... است.

او همچنین از مزیت های خرید گل و گیاه به روش آنلاین، بیان کرد: از این راه، تعداد واسطه ها به حداقل می رسد و باعث کاهش قیمت محصولات گاهی تا 50 درصد به نسبت خرید حضوری و فیزیکی می شویم. همچنین ارسال سفارش به محل را داریم که سفارش را به هر آدرسی که مشتری بگوید ارسال و عزیزانش را غافلگیر می کنیم و از همه مهم تر تضمین کیفیت محصول و پشتیبانی آنلاین را نیز در نظر گرفته ایم.

علیرضا عبادوز 30  ساله مدیر تبلیغات سایت نیز خاطر نشان کرد:« ناگفته نماند که مزیت رقابتی اصلی ما بازار است و نه تولید چون تمرکز برندمان روی مارکتینگ است. تیم 10 نفره کافه گلدون در یک سال 2500سفارش را توسط 1500مشتری خاص که هر کدام به طور تقریبی یک تا دوبار محصول خریداری کرده اند، ثبت کرده و ماهیانه 20 درصد رشد داشته است.»

او افزود: چند ماهی است که در سایت کافه گلدون، بازارچه ای را طراحی کرده ایم که به افراد بستر و صفحه شخصی میدهیم تا با تولید محتوا و بازاریابی مناسب، تولیدات را با قیمت مد نظرشان بفروشند

کوچک زاده در پایان مسابقه میدون، گفت: برای توسعه و بزرگ کردن فروشگاه آنلاین گل و گیاهمان به 800 میلیون سرمایه به روش مشارکت نیاز داریم که  20 درصد سهام را نیز به سرمایه گذار می دهیم.

او در سال 95 ازدواج کرده و بعد از چند ماه به علت تعدیل نیروی کارخانه ای که در آن مشغول به کار بوده است امید مقطعی اش قطع شده اما مجدد حرکت کرده و برکتش هم آمده است  

کافه گلدون از سال 96 با نام گلدوناریوم فعالیت خود را  آغاز کرد و در سال 97  کافه گلدان، با تیم جوانی متشکل از متخصصین حوزه های مدیریت کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری، به راه اندازی وبسایت کافه گلدون پرداخت تا منبعی جامع برای تمامی دوست داران گل و گیاه باشد.

پست های مرتبط