کری خوانی تشتکی با رقیب خارجی


قلی زاده کارخانه دار کارآفرین و مولف در طراحی و تولید درب های بطری آسان باز شو این روز ها نه تنها به تولید انبوه رسیده است بلکه از کشور های همسایه نیز درخواست صادرات دارد.


محمد قلی زاده اهل استان آذربایجان که هشت سال مشغول به کار بسته بندی است با طراحی و تولید تشتک به میدون، مسابقه تلویزیونی اقتصادی شبکه سه سیما امده است.

به گفته او: تمام ماشین آلات قالب های صنعتی در آسان باز شو را با هوش ایرانی طراحی و تولید کرده و تولیدات اش روزانه 30 هزار دانه با ضایعات زیر یک درصد برای مشتری است.

قلی زاده افزود:« در حال حاضر جامعه هدف و مشتری ما کارخانه نوشیدنی و دارویی تولید کننده واکسن حیوانی و انسانی است.»

شرکت کننده مسابقه میدون با ابراز تاسف خاطر نشان کرد: در سال 1396، دو میلیون و 703 هزار دلار تشتک از کشور های تایلند، آلمان، ترکیه، کره و... وارد کشور شده است در صورتی که کارخانه ما هشت ماه است به تولید انبوه رسیده و درخواست صادرات از کشور های ارمنستان، ترکیه، آذربایجان، سلیمانیه عراق داریم.

یونچی یکی از داوران مسابقه که قبلا تشتک وارد کرده است، ضمن ابراز خرسندی و حمایت از قلی زاده و تولیدات ارزشمنداش گفت: این کسب و کار هم پول ساز است و هم رو کم کنی اگر قیمت تمام شده محصول را تعدیل کنیم.

درب‌های بطری یا تشتک یا مسدود کننده‌ها، برای بستن دهانه انواع بسیار زیاد بطری‌ها استفاده می‌شود. 

پست های مرتبط