رقابت رزمی با محصولات رزمی ایرانی


محمد نارویی تولید کننده شلاق و لباس های رزمی در ایران اذعان داشت: این محصول تنها یک نمونه مشابه خارجی دارد که ما توانسته ایم با کیفیت و جنس بهتر حتی قیمت پایین تر با رقیبمان رقابت کنیم اما متاسفانه به نسبت تقاضاها از بازار فروش عقب هستیم و نیازمند حمایت و تولید انبوه می باشیم


قهرمان هنر های رزمی که در برنامه عصر جدید نیز حاضر شده است، معتقد است: یک انسان موفق با نداشتن پول و درامد، شکست خواهد خورد.


او که این بار وجه مالی زندگی خود را به تلویزیون و مسابقه میدون آورده است، گفت: با طراحی و ساخت شلاق و لباس های رزمی که مورد استفاده باشگاه های رزمی با سبک نینجا، سلاح سرد، المپیکی ووشو و باشگاه های سوارکاری است، کسب و کار جانبی خود را راه اندازی کرده ام.


نارویی در ادامه با ارائه آمار و ارقام خبر از بازار خوب و پررونق این محصول داد: در ایران به طور میانگین 2500 باشگاه سوارکاری و ورزش های رزمی وجود دارد با حداقل 75 نفر هنرجو یعنی حداقل درماه 100 هزار نفر متقاضی که در سال یک بار نیاز به تعویض محصول دارد.


شرکت کننده مسابقه میدون خاطر نشان کرد: تنها نمونه مشابه این محصول در بازار، شلاق ووشو چینی با جنس و کیفیت پایین تر به قیمت250 الی 300 هزار تومان است که با قیمت یک سوم با ظرافت دست تولید میکنیم اما در حال حاضر به نسبت تقاضاها از بازار فروش عقب هستیم و نیازمند حمایت و تولید انبوه می باشیم.


محمد نارویی در پایان با بیان اینکه این محصول برای اولین بار در ایران ساخته شده است، گفت: تصمیم دارم این کار را به منازل ببرم به این صورت که افراد زیر ساز را تهیه و بنده بافت و کار را با حداقل 40 درصد سود خالص آموزش دهم.

پست های مرتبط