- میدون
- درخواست مشاوره کسب و کار
- درخواست مشاوره تخصصی
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
- {{Zitem.cVDesc}}
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
دکتر احمد روستا (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۲۷، یزد)، جزو مشاورین افتخاری مجموعه میدون بودند که همراهی معنوی ایشان از ابتدا، موجبات دلگرمی مشاوره پذیران و مشاورین و مخصوصا، خانواده بزرگ میدون بود. دکتر روستا عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی بودند. در سایت ایشان آمده است که او مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۳۵۷ خورشیدی دریافت نموده. دکتر روستا مدرس دروس مرتبط بازاریابی و مدیریت بازار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی و استاد مهمان برخی از دانشگاههای دیگر تهران از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بودهاست. دکتر احمد روستا از سال 1391 نگارش مجموعه مطالبی با عنوان الفبای زندگی و مدیریت عمر را در مجله پنجره خلاقیت آغاز کرد که تا پاییز سال 93 هر شماره در مجله پنجره خلاقیت منتشر میشود و هر بار بر اساس حروف الفبا یک مفهوم مدیریتی در زندگی تبیین میشود.
دکتر احمد روستا به عنوان پدر بازاریابی نوین ایران دارای بیش از 70 جلد کتاب تألیف و ترجمه شده در حیطههای مختلف علم مدیریت و بازاریابی میباشد. ایشان موسس و مدیر عامل اولین شرکت رسمی تحقیقات و مشاوره بازاریابی در ایران (راستابین) بوده است. همچنین با همت ایشان شاگردان برجسته بسیاری در حیطه علم مدیریت و بازاریابی تربیت شده است.
کتب:
- مدیریت بازاریابی (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی) (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- رفتار مصرف کننده
- مدیریت صادرات و بازاریابی بینالمللی
- تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات
- مدیریت و مهارت های فروش
- با بزرگان بازاریابی دنیا
- نخبگان بازاریابی
- از رویا تا واقعیت
- مهندسی ذهن و ان ال پی
- برنامه ریزی رسانههای تبلیغاتی
- تبلیغات تریزی
- گنجینه فروش
- الگوی مدیریت یزدی ها
- کیمیای فروش با جاذبههای مالی وعاطفی
- مدیریت استراتژیک تبلیغات
- راهگشای فروش
- کسب کار سبز
- برد سریع در فروش و بازاریابی (کبری سبزعلی یمقانی)
- برندسازی چندحسی (کبری سبزعلی یمقانی)
- فرهنگ واژگان برند (کبری سبزعلی یمقانی)
- برندشناسی (کبری سبزعلی یمقانی)
- لغزش برند (کبری سبزعلی یمقانی)
- تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب شناسانه در راستای صادرات غیرنفتی (کبری سبزعلی یمقانی)
- بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (ژئومارکتینگ) (کبری سبزعلی یمقانی)
- فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده (کبری سبزعلی یمقانی)
- استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده (کبری سبزعلی یمقانی)
- استراتژی های بازاریابی در دوران بهبود و رونق (کبری سبزعلی یمقانی)
ثبت نظر جدید
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
- {{Zitem.cVDesc}}
دکتر احمد روستا (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۲۷، یزد)، جزو مشاورین افتخاری مجموعه میدون بودند که همراهی معنوی ایشان از ابتدا، موجبات دلگرمی مشاوره پذیران و مشاورین و مخصوصا، خانواده بزرگ میدون بود. دکتر روستا عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی بودند. در سایت ایشان آمده است که او مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۳۵۷ خورشیدی دریافت نموده. دکتر روستا مدرس دروس مرتبط بازاریابی و مدیریت بازار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی و استاد مهمان برخی از دانشگاههای دیگر تهران از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بودهاست. دکتر احمد روستا از سال 1391 نگارش مجموعه مطالبی با عنوان الفبای زندگی و مدیریت عمر را در مجله پنجره خلاقیت آغاز کرد که تا پاییز سال 93 هر شماره در مجله پنجره خلاقیت منتشر میشود و هر بار بر اساس حروف الفبا یک مفهوم مدیریتی در زندگی تبیین میشود.
دکتر احمد روستا به عنوان پدر بازاریابی نوین ایران دارای بیش از 70 جلد کتاب تألیف و ترجمه شده در حیطههای مختلف علم مدیریت و بازاریابی میباشد. ایشان موسس و مدیر عامل اولین شرکت رسمی تحقیقات و مشاوره بازاریابی در ایران (راستابین) بوده است. همچنین با همت ایشان شاگردان برجسته بسیاری در حیطه علم مدیریت و بازاریابی تربیت شده است.
کتب:
- مدیریت بازاریابی (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی) (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- رفتار مصرف کننده
- مدیریت صادرات و بازاریابی بینالمللی
- تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات
- مدیریت و مهارت های فروش
- با بزرگان بازاریابی دنیا
- نخبگان بازاریابی
- از رویا تا واقعیت
- مهندسی ذهن و ان ال پی
- برنامه ریزی رسانههای تبلیغاتی
- تبلیغات تریزی
- گنجینه فروش
- الگوی مدیریت یزدی ها
- کیمیای فروش با جاذبههای مالی وعاطفی
- مدیریت استراتژیک تبلیغات
- راهگشای فروش
- کسب کار سبز
- برد سریع در فروش و بازاریابی (کبری سبزعلی یمقانی)
- برندسازی چندحسی (کبری سبزعلی یمقانی)
- فرهنگ واژگان برند (کبری سبزعلی یمقانی)
- برندشناسی (کبری سبزعلی یمقانی)
- لغزش برند (کبری سبزعلی یمقانی)
- تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب شناسانه در راستای صادرات غیرنفتی (کبری سبزعلی یمقانی)
- بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (ژئومارکتینگ) (کبری سبزعلی یمقانی)
- فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده (کبری سبزعلی یمقانی)
- استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده (کبری سبزعلی یمقانی)
- استراتژی های بازاریابی در دوران بهبود و رونق (کبری سبزعلی یمقانی)
نظرات ({{consultant.countcomment}})
{{pitem.nameq}}
{{pitem.bodyq}}
{{pitem.bodya}}
ثبت نظر جدید
خلاصه رزومه
دکتر احمد روستا (زاده: ۱۷ فروردین ۱۳۲۷، یزد)، جزو مشاورین افتخاری مجموعه میدون بودند که همراهی معنوی ایشان از ابتدا، موجبات دلگرمی مشاوره پذیران و مشاورین و مخصوصا، خانواده بزرگ میدون بود. دکتر روستا عضو هیأت علمی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی بودند. در سایت ایشان آمده است که او مدرک دکترای مدیریت خود را از دانشگاه برادفورد انگلستان در سال ۱۳۵۷ خورشیدی دریافت نموده. دکتر روستا مدرس دروس مرتبط بازاریابی و مدیریت بازار در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی و استاد مهمان برخی از دانشگاههای دیگر تهران از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بودهاست. دکتر احمد روستا از سال 1391 نگارش مجموعه مطالبی با عنوان الفبای زندگی و مدیریت عمر را در مجله پنجره خلاقیت آغاز کرد که تا پاییز سال 93 هر شماره در مجله پنجره خلاقیت منتشر میشود و هر بار بر اساس حروف الفبا یک مفهوم مدیریتی در زندگی تبیین میشود.
دکتر احمد روستا به عنوان پدر بازاریابی نوین ایران دارای بیش از 70 جلد کتاب تألیف و ترجمه شده در حیطههای مختلف علم مدیریت و بازاریابی میباشد. ایشان موسس و مدیر عامل اولین شرکت رسمی تحقیقات و مشاوره بازاریابی در ایران (راستابین) بوده است. همچنین با همت ایشان شاگردان برجسته بسیاری در حیطه علم مدیریت و بازاریابی تربیت شده است.
کتب:
- مدیریت بازاریابی (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- تحقیقات بازاریابی (نگرشی کاربردی) (به همراه دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی)
- رفتار مصرف کننده
- مدیریت صادرات و بازاریابی بینالمللی
- تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات
- مدیریت و مهارت های فروش
- با بزرگان بازاریابی دنیا
- نخبگان بازاریابی
- از رویا تا واقعیت
- مهندسی ذهن و ان ال پی
- برنامه ریزی رسانههای تبلیغاتی
- تبلیغات تریزی
- گنجینه فروش
- الگوی مدیریت یزدی ها
- کیمیای فروش با جاذبههای مالی وعاطفی
- مدیریت استراتژیک تبلیغات
- راهگشای فروش
- کسب کار سبز
- برد سریع در فروش و بازاریابی (کبری سبزعلی یمقانی)
- برندسازی چندحسی (کبری سبزعلی یمقانی)
- فرهنگ واژگان برند (کبری سبزعلی یمقانی)
- برندشناسی (کبری سبزعلی یمقانی)
- لغزش برند (کبری سبزعلی یمقانی)
- تحلیل آمادگی صادرات با نگاهی آسیب شناسانه در راستای صادرات غیرنفتی (کبری سبزعلی یمقانی)
- بازاریابی سیستم اطلاعات جغرافیایی (ژئومارکتینگ) (کبری سبزعلی یمقانی)
- فرهنگ واژگان رفتار مصرف کننده (کبری سبزعلی یمقانی)
- استراتژی بازاریابی و رفتار مصرف کننده (کبری سبزعلی یمقانی)
- استراتژی های بازاریابی در دوران بهبود و رونق (کبری سبزعلی یمقانی)
نظرات ({{consultant.countcomment}})
{{pitem.nameq}}
{{pitem.bodyq}}
{{pitem.bodya}}