تولید اپلیکیشن سرگرمی

ثبت درخواست همکاری
    راهنمای مشارکت
  • مخاطب گرامی/ سرمایه گذار محترم؛ برای مشارکت با شرکت‌کنندگان مسابقه بزرگ میدون، لطفا درخواست خود را با توضیحات کامل ثبت فرمایید. کارشناسان واحد بازرگانی سامانه میدون پس از بررسی ، با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت درخواست همکاری

*
*
*

پرسش و پاسخ (3)

avatar

سید محمد رجایی

;
شنبه 6 اردیبهشت 1399

سلام روز شما بخیر اپلیکیشن شما امکانات فروش اینترنتی محصولات هم دارد؟ ما تولید کننده محصولات بهداشتی گیاهی با کیفیت هستیم و در صورت امکان مایل هستیم از امکانات بخش فروش اپلیکیشن شما استفاده کنیم. در صورتی که سایتی دارید که امکان بازدید از ان هست ممنون می شوم اعلام بفرمایید. ضمناً نحوه خرید و دانلود و نصب اپلیکیشن را از کجا می تونیم بپرسیم؟ با تشکر



avatar
پاسخ دهنده:کارشناس نیازمندی ها
چهارشنبه 12 شهریور 1399

سلام

داخل همین صفحه برای شرکت کننده مسابقه میدون درخواست همکاری ثبت کنید و نوع همکاری رو اخذ نمایندگی انتخاب کنید تا به نتیجه ی مدنظر برسید.

avatar

مسعود میرزاده

;
شنبه 6 اردیبهشت 1399

بسیار خوب بودن در این مورد خواستم مشاوره وهمکاری در بخش ناشنوایان داشته باشیم متشکرم



avatar
پاسخ دهنده:کارشناس نیازمندی ها
شنبه 15 شهریور 1399

سلام

لطفا داخل همین صفحه برای شرکت کننده مسابقه میدون درخواست همکاری ثبت کنید و برای نوع همکاری مشاوره یا مشارکت و سرمایه گذاری رو انتخاب کنید تا به نتیجه مدنظر برسید.

avatar

ابوالفضل

;
جمعه 5 اردیبهشت 1399

سلام خسته نباشید.من مشتاق برنامه نویسی وب و اپلیکیشن هستم و خیلی دوست دارم یچیز متفاوت درست کنم ولی باید قبلش حرفه ای بشم از شما میخام راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم.بنظرتون زبان پایتون یاد بگیرم.خیلی برام مهمه که پیشرف چشم‌گیر داشته باشم



avatar
پاسخ دهنده:کارشناس نیازمندی ها
شنبه 15 شهریور 1399

سلام

لطفا داخل همین صفحه برای شرکت کننده مسابقه میدون درخواست همکاری ثبت کنیدو برای نوع همکاری مشاوره رو انتخاب کنید تا به نتیجه ی مدنظر برسید.