ستاد پیگیری کسب و کار

    راهنمای ارسال درخواست
  • مشکل، پیگیری های انجام شده و نام اداره یا سازمان مورد نظر را به صورت خلاصه و دقیق وارد نمایید.
  • درخواست های شما در اسرع وقت بررسی می شوند و نتیجه تایید محتوا توسط کارشناسان از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  • کارشناسان ما برای دریافت اطلاعات بیشتر پس از تایید محتوا، از طریق تلفن وارد شده با شما تماس می گیرند.
  • مشکلاتی که برای حل آن پیگیری از جانب شما انجام نشده است احتمال کمی برای بررسی دارند.
  • در صورت هر گونه مشکل می توانید از طریق بخش تماس با ما ، تلفن 66576361-021، ایمیل به آدرس [email protected] و یا ارسال به شناسه [email protected] در نرم افزار سروش ارتباط برقرا کنید.

ارسال مشکل