• اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۳
  • نمایشگاه خانه و ساختمان عمان (Home and Building Expo)

    نمایشگاه خانه و ساختمان عمان (Home and Building Expo)

    زمان و مکان نمایشگاه

    مرکز همایش و نمایشگاه عمان راه حل های کامل برای ساخت و ساز خانه و ساختمان شما. رویداد برتر B2B و C2C سلطان نشین عمان، HOME AND BUILDING EXPO در ارتباط با EXPO معماری و برنامه ریزی شهری از 10 تا 12 اکتبر 2023 در مرکز همایش و نمایشگاه عمان برگزار می شود.

    این نمایشگاه جامع ترین طیف محصولات نوآورانه، راه حل ها، خدمات و کل زنجیره تامین را در زیر یک سقف، توسط شرکت کنندگان داخلی و خارجی، برای بازدیدکنندگان تجاری، خریداران احتمالی، سیاست گذاران، مقامات دولتی و مدیران سطح C ارائه خواهد کرد. همچنین شامل کارشناسان صنعت پیشرو و بازدیدکنندگان سطح بالا از مردم خواهد بود.

    اکسپو، که با رونق بازار املاک و مستغلات در منطقه و پروژه های مهمان نوازی متعددی که در حال ساخت هستند، تقویت خواهد شد، طیف گسترده ای از آخرین جنبه های طراحی معاصر، از جمله معماری، طراحی داخلی و خارجی، منظره، مبلمان را پوشش خواهد داد. ، راه حل ها و فناوری های مناسب. همچنین راه حل هایی برای ارتقاء فضاهای مسکونی، پذیرایی و اداری و همچنین فضاهای خرده فروشی و خرده فروشی با تاکید بر فرصت های تجاری و برندهای پیشرفته ارائه می دهد.

    اکسپو یک پلت فرم اشتراک دانش است که نوآوری را در بخش ساخت و ساز و زیرساخت ترویج می کند. غرفه داران از سراسر جهان با ارائه دموهای دقیق از جدیدترین محصولات و خدمات در غرفه های صنعتی که با کمک متخصصان باتجربه تنظیم شده اند، توانایی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.