- میدون
- درخواست مشاوره کسب و کار
- درخواست مشاوره تخصصی
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
- {{Zitem.cVDesc}}
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
جناب آقای نیما الفت در رشته کارشناسی ارشد MBA در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل نموده اند از دستاورد های ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرده:
- توسعه پلتفرم ویدئومارکتینگ با قابلیت تبلیغات Pre-Roll-Native Video-Overlay Banner-Video Push Notification و نیز ریتارگتینگ
- جذب دو رند افزایش سرمایه و افزایش 20 برابری ارزش شرکت
- تحقیق و جمعبندی حول طرحهای توسعهای در زمینه ویدئومارکتینگ
- کسب 180 میلیون بازدید از تبلیغات رسا در شبکههای اجتماعی
-
ایجاد برند Realsim در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی
-
ایجاد برند سپهر شریف در زمینه آموزش هوافضا و رباتیک در مدارس
-
130 هزار کاربر ماهانه
-
4000 کالای فروخته شده
پروژههای انجام شده:
طراحی کمپین ویدئو مارکتینگ ( شتابدهنده امید و موسسه آموزشی اینفوگرام)
روش ساختن استارتاپ ناب( باشگاه نوآوری نیترو، دانشجویار و شتابدهنده امید)
اصول و ابزارهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی (شتابدهنده تریگ آپ، پارادایس هاب و مجموعه آموزشی اینفوگرام)
اصول طراحی کمپینهای تبلیغاتی( شتابدهنده تریگ آپ)
کارگاه بوم کسب و کار( مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو)
تحلیل پتنت و کاربردهای آن (پروژه کسر خدمت)
نقش SMEها و راهکاریهای حمایتی از آنها (دانشگاه صنعتی شریف)
مدلهای درآمدی در کسب و کارها ( شتابدهنده امید)
پژوهشهای انجام شده:
- تاثیر انسان انگاری برند بر ارزش برند و قصد خرید
- اثرات شبکههای اجتماعی بر کسب و کارها و بازار آنها
ثبت نظر جدید
- {{Citem.yearOfCVDesc}}
- {{Citem.cVDesc}}
- ------------
- {{Bitem.yearOfCVDesc}}
- {{Bitem.cVDesc}}
- ------------
- {{Zitem.cVDesc}}
جناب آقای نیما الفت در رشته کارشناسی ارشد MBA در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل نموده اند از دستاورد های ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرده:
- توسعه پلتفرم ویدئومارکتینگ با قابلیت تبلیغات Pre-Roll-Native Video-Overlay Banner-Video Push Notification و نیز ریتارگتینگ
- جذب دو رند افزایش سرمایه و افزایش 20 برابری ارزش شرکت
- تحقیق و جمعبندی حول طرحهای توسعهای در زمینه ویدئومارکتینگ
- کسب 180 میلیون بازدید از تبلیغات رسا در شبکههای اجتماعی
-
ایجاد برند Realsim در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی
-
ایجاد برند سپهر شریف در زمینه آموزش هوافضا و رباتیک در مدارس
-
130 هزار کاربر ماهانه
-
4000 کالای فروخته شده
پروژههای انجام شده:
طراحی کمپین ویدئو مارکتینگ ( شتابدهنده امید و موسسه آموزشی اینفوگرام)
روش ساختن استارتاپ ناب( باشگاه نوآوری نیترو، دانشجویار و شتابدهنده امید)
اصول و ابزارهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی (شتابدهنده تریگ آپ، پارادایس هاب و مجموعه آموزشی اینفوگرام)
اصول طراحی کمپینهای تبلیغاتی( شتابدهنده تریگ آپ)
کارگاه بوم کسب و کار( مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو)
تحلیل پتنت و کاربردهای آن (پروژه کسر خدمت)
نقش SMEها و راهکاریهای حمایتی از آنها (دانشگاه صنعتی شریف)
مدلهای درآمدی در کسب و کارها ( شتابدهنده امید)
پژوهشهای انجام شده:
- تاثیر انسان انگاری برند بر ارزش برند و قصد خرید
- اثرات شبکههای اجتماعی بر کسب و کارها و بازار آنها
نظرات ({{consultant.countcomment}})
{{pitem.nameq}}
{{pitem.bodyq}}
{{pitem.bodya}}
ثبت نظر جدید
خلاصه رزومه
جناب آقای نیما الفت در رشته کارشناسی ارشد MBA در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل نموده اند از دستاورد های ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرده:
- توسعه پلتفرم ویدئومارکتینگ با قابلیت تبلیغات Pre-Roll-Native Video-Overlay Banner-Video Push Notification و نیز ریتارگتینگ
- جذب دو رند افزایش سرمایه و افزایش 20 برابری ارزش شرکت
- تحقیق و جمعبندی حول طرحهای توسعهای در زمینه ویدئومارکتینگ
- کسب 180 میلیون بازدید از تبلیغات رسا در شبکههای اجتماعی
-
ایجاد برند Realsim در زمینه تولید تجهیزات آزمایشگاهی
-
ایجاد برند سپهر شریف در زمینه آموزش هوافضا و رباتیک در مدارس
-
130 هزار کاربر ماهانه
-
4000 کالای فروخته شده
پروژههای انجام شده:
طراحی کمپین ویدئو مارکتینگ ( شتابدهنده امید و موسسه آموزشی اینفوگرام)
روش ساختن استارتاپ ناب( باشگاه نوآوری نیترو، دانشجویار و شتابدهنده امید)
اصول و ابزارهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی (شتابدهنده تریگ آپ، پارادایس هاب و مجموعه آموزشی اینفوگرام)
اصول طراحی کمپینهای تبلیغاتی( شتابدهنده تریگ آپ)
کارگاه بوم کسب و کار( مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو)
تحلیل پتنت و کاربردهای آن (پروژه کسر خدمت)
نقش SMEها و راهکاریهای حمایتی از آنها (دانشگاه صنعتی شریف)
مدلهای درآمدی در کسب و کارها ( شتابدهنده امید)
پژوهشهای انجام شده:
- تاثیر انسان انگاری برند بر ارزش برند و قصد خرید
- اثرات شبکههای اجتماعی بر کسب و کارها و بازار آنها
نظرات ({{consultant.countcomment}})
{{pitem.nameq}}
{{pitem.bodyq}}
{{pitem.bodya}}