به نام خدا این طرح بیشتر به نوع بسته بندی و بازی با کلمات روی بسته های محصولات خودنمایی میکند و خود محصولات بیشتر از طریق کشاورزان و صاحب کشت ها تهیه میشود که باعث رونق تولید آنها نیز میشود، این طرح بسیار جذاب و به دلیل عناوین مختلف و هویت دادن به مخاطب و محصول بسیار ایده آل میباشد...و حتی جهت صادرات محصول کمک بسیار زیادی به صنعت کشت خواهد شد مزیت این طرح جذب مخاطبان خارجی ،صادرات محصولات ایرانی به نوعی جدید و عالی، بولد شدن صنایع غذایی کشور و جاذبه های آن به جهان، نشان دادن سطح کیفی محصولات غذایی ایرانی با توجه به اقلیم کشور به جهان، رونق به چرخه تولید و کارآفرینی است.
ثبت درخواست همکاری