استارت آپ سروبان

ثبت درخواست همکاری
    راهنمای مشارکت
  • مخاطب گرامی/ سرمایه گذار محترم؛ برای مشارکت با شرکت‌کنندگان مسابقه بزرگ میدون، لطفا درخواست خود را با توضیحات کامل ثبت فرمایید. کارشناسان واحد بازرگانی سامانه میدون پس از بررسی ، با شما تماس خواهند گرفت.

ثبت درخواست همکاری

*
*
*

پرسش و پاسخ (3)

avatar

Amor

;
یکشنبه 20 مهر 1399

سلام در جواب به نیما برون سایت سروبان را دیدم در مورد مشکلاتی که شما برخورده بودید برای ثبت نام در سایت این لینک رو پیدا کردم. https://sarvban.com/retail/user/login/ برای مشکلی هم که در رابطه ی با قیمت داشتید این طور که من متوجه شدم قیمت توافقی با کشاوز هست و شما درخواستتون رو مستقیم برای خریدهای عمده به کشاورز ارسال میکنید. برای دیدن محصولات عمده و خرید عمده باید به این قسمت سایت مراجعه کنید https://sarvban.com/market/ اینها چیزهایی بود که با اندکی جست و جو در سایت شون پیدا کردم. با تشکر.



avatar

نیما برون

;
شنبه 22 شهریور 1399

من هرچی گشتم نتونستم رو سایتشون ثبت نام رو پیدا کنم، و اینکه اکثر محصولاتی که رو سایتشون زده شده قیمت بالاتری نسبت به میدون میوه و تره بار داره، ینی اگر کشاورز داره به دلال کیلویی 1500 میفروشه اومده رو سایت 2500 قیمت تعیین کرده، اینجوری برای منه خریدار اصلا توجیه نداره که بیام از سایت شما دیدن کنم چون قیمت میدون و میوه و تره بار مناسب تره



avatar

;
جمعه 21 شهریور 1399

بارفروشی عمده