اطلاعات بیشتر و رزومه



سوابق تحصیلی :

-  دکترای مدیریت کارآفرینی

سمت های اجرایی:

-  مدرس دانشگاه آزاد

-  کارشناس کسب وکار برنامه پایش و پایش پلاس

-  مشاور توسعه کسب وکار و بازاریابی بنگاه های اقتصادی

سوابق کاری گذشته:

• 7 سال سابقه تدریس در دانشگاه

• 13سال در چارچوب مشاوره پروژه های مدیریتی و کارآفرینانه

• 15 سال فعالیت کاری بعنوان کارشناس طرح و برنامه ، فروشنده و مدیر فروش و بازاریابی

• دارای سوابق کارآفرینی در حوزه : شرکت پخش مواد بهداشتی، کارگاه تولید ظروف پلاستیکی، ساخت و ساز مسکن، شرکت بازرگانی لوازم خانگی و شرکت مشاوره مدیریتی

• راهبری کمپین ها و پروژه های مدیریتی، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ در صنعت : موسسات مالی و بانکی، پوشاک، فولادی، کاغذ و مقوا، شرکت پخش، مرکز درمانی، لبنیات، غذای آماده، آرایشگاه، قفل و یراق آلات، مسکن، مرکز تجاری، فست فود، قطعات خودرو، موسسه آموزشی، سرویس خواب، کفش، نان، کسب وکارهای اینترنتی و . . .     

تجارب دانشگاهی: 

-  7 سال تدریس در دانشگاه آزاد

-  4 سال تدریس در دانشگاه ازاد جامع علمی کاربردی

-  برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف در مراکز آموزشی و سازمانها          

مقالات علمی پژوهشی: 

Ranking the methods of Technology cross-border acquisition, combining TOPSIS and ANP approaches for model development (case study : car part industry)
Paradigm of globalization and the management of organizations
A reflection on institutionalism and institutional theory in organizations
Study of new products development process from idea finding to present in market in Iran’s publication industry (case study: Automobile magazine)
Radmehr, Arash & Niroumand Pourandokht , (2012) , “ Technological Development based on Comprehensive model of appropriate and effective Technology Transfer “
Poorandokht Niroomand, Arash Radmehr,(2016)  “Prioritizing the preventive factors in successful technology transfer in Iranian companies”
Ali Davari, Mohammad Ali Moradi, Zahra Davar , (2016) “Panah,Arash Radmehr Identification and Prioritization of Government Policies in Raising Stat ups”
Ali Davari, Reza Mohammmadkazemi, Ali Habibzadeh, Arash Radmehr, (2016) “ Realization of Innovative Marketing Effective Criterions Influence on on SMEs sale Performance in Iran”,
Asghar sarrafizadeh 1 & Arash radmehrBusiness , (2016) .”Model and Innovative Marketing in High-tech Enterprises”

 

مقالات علمی پژوهشی و کنفرانس های فارسی: 

انتقال کامل و نهادینه کردن تکنولوژی (مطالعه موردی : صنعت نان)           

  کتاب های چاپ شده:

-  کارآفرینی سازمانی

-  ارزشگذاری مالی برند

کارگاه های برگزار شده :

- برنامه ریزی استراتژیک کسب وکارهای کوچک و متوسط

- خلق ایده های پولساز و کارآفرینی

- نجات کسب وکارها (راهکارهای بازاریابی و افزایش فروش)

- استارتاپت رو قورت بده (صفر تا 100 راه اندازی یک استارتاپ اینترنتی)

- تدوین طرح تجاری (Business Plan)

- تحقیقات بازاریابی به زبان ساده



نتایج نظرسنجی

84%
90%
73%
93%
83%

نظرات (0)


ثبت نظر جدید

logo-samandehi